نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در نمازجمعه کن

whatsapp image 2022 07 30 at 9.29.47 am (1)

whatsapp image 2022 07 30 at 9.29.47 am (1)

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ فاطمه مجیدی مسئول کانون سلامت منطقه ۵ تهران در راستای برپایی میز خدمت واکسیناسیون کرونا گفت: به مناسبت بزرگداشت اولین اقامه نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ و آغاز ماه محرم و فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام با همکاری خانه بهداشت کن تیم واکسیناسیون و خادمیاران از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در حسینیه سرآسیاب محله کن حضور داشتند.



وی خاطر نشان کرد: ارائه آموزش و ترغیب نمازگزاران به انجام واکسیناسیون تکمیلی در طی برگزاری نمازجمعه، به عنوان رویکردی موثر در مقابله با سویه جدید کرونا صورت گرفت.
مجیدی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ایمنی جمعی در کشور ضروری است تا افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند، در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به این امر اقدام کنند .
وی در آخر افزود: به لطف خدا و عنایت امام رضا علیه السلام دریافت نوبت سوم و چهارم واکسن کرونا با استقبال نمازگزاران همراه بود.
قابل ذکر است که خادمیاران کانون سلامت هرهفته روزهای شنبه از ساعت ۱۷:٣٠ الی ١٩ در محل دفتر کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستایی محله کن با مشاوره تغذیه، غربالگری فشارخون و نسخه نویسی رايگان در خدمت مراجعه کنندگان هستند.

خروج از نسخه موبایل