نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ندای لبیک یا حسین(ع) در اجتماع بزرگ یاوران انقلاب شهرقدس

whatsapp image 2022 07 27 at 11.28.43 pm

whatsapp image 2022 07 27 at 11.28.43 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ دومین اجتماع بزرگ یاوران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور و گرامیداشت عملیات مرصاد با حضور سردار اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابوذر روحی مداح سرود حماسی سلام فرمانده، جمعی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ شهرقدس برگزار شد.

در این اجتماع باشکوه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در کنار پدران و مادران خود تحت تمثال‌های شهدای والامقام یکصدا سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم را همخوانی کردند.

زینت بخش این مراسم پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و امام رضا(ع) بود که در آستانه فرا رسیدن ماه محرم توسط خادمین اهل بیت(ع) این فضا را متبرک کرد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در سخنرانی این مراسم با بیان اینکه سرود دشمن شکن و وحدت آفرین سلام فرمانده با همراهی کودکان، مردمان و سربازان انقلاب اسلامی جهانی شد، اظهار داشت: این اجتماع مقتدرانه و حضور باشکوه دشمن را مایوس خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که دشمن نسبت به شهر، استان و کشور فکر اشتباهی کند و شهرستان قدس به‌عنوان نقطه امید و قوت ایران اسلامی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه استثنائی‌ترین اجتماعی است که در عالم وجود دارد گفت: نماز جمعه عملیات مرصاد هفتگی مؤمنین برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن است و سلام ما در این روزها به امام زمان خواهد بود و با این سرود خود را برای ورود به ماه محرم آماده می‌کنیم و یاد سردار شهید سلیمانی که گفت:« ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم» را گرامی میداریم.

خروج از نسخه موبایل