نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خادمیاران رضوی منطقه ثامن تهران، مددکار نیازمندان شدند

whatsapp image 2022 07 27 at 9.24.04 pm

whatsapp image 2022 07 27 at 9.24.04 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ به منظور زدودن چهره فقر و کم کردن بخشی از آلام هموطنان بی‌بضاعت برنامه‌ریزی دقیقی در کانون وقف و نذر رضوی منطقه ۸ (ثامن) تهران صورت گرفت و خادمیاران در زمینه‌های متنوعی به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

این اقدامات خداپسندانه در زمینه‌های مختلفی از جمله تهیه جهیزیه و وسایل مورد نیاز برای نوعروسان کم برخوردار، تامین هزینه‌های درمان یک کودک سانحه دیده، تامین سبد غذایی و ارزاق نیازمندان، بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن شهر نیشابور و اهدای چندین پک پتویی، تهیه و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای نذری در بین نیازمندان در شب عید غدیر و خرید دو دستگاه کولر برای خانواده نیازمند اهوازی بوده است.



همچنین مشارکت در آب‌رسانی به روستاهای سیستان‌وبلوچستان، خرید کپسول اکسیژن و دستگاه فشارسنج برای بیماران نیازمند از سایر اقدامات صورت گرفته بوده است.

آستان قدس رضوی به منظور ساماندهی کمک خیرین، اقدام به راه‌اندازی کانون‌های وقف و نذر در سراسر کشور ذیل دفاتر کانون خدمت رضوی کرده است.

این کانون‌های موضوعی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمینه‌های متنوع به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

خیرین سراسر کشور می‌توانند با اهدا نذورات و هدایای خود به کانون وقف و نذر رضوی نزدیم به منطقه محل سکونت خود، یاری‌گر نیازمندان باشند.

خروج از نسخه موبایل