نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خادمیاران رضوی منطقه ثامن به منزل شهید همرزم با حاج قاسم سلیمانی رفتند

whatsapp image 2022 07 27 at 9.24.02 pm

whatsapp image 2022 07 27 at 9.24.02 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه 8 (ثامن) تهران ضمن در چهارشنبه منتسب به نام حضرت امام رضا(ع)، ضمن دیدار با خانواده «شهید شهروز مظفری نیا»، پای صحبت‌ها و درد دل‌هایشان نشستند و در نهایت نیز همزمان با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) که فضای منزل آن شهید والامقام را عطرآگین کرده بود، با بسته تبرکی آستان قدس آن حضرت از ایشان پذیرایی کردند.
*مروری بر زندگینامه شهید شهروز مظفری نیا
شهید شهروز مظفری نیا متولد سال ۱۳۵۷در قم و ساکن تهران بود و همسر و مادرشان نیز اهل قم هستند.
وی حدود ۱۲ سال در نیروی قدس سپاه و در جوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدمت می کرد.
شهید مظفری نیا همچنین سرتیم حفاظت سردار سلیمانی و از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که آمریکا روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در فرودگاه بغداد همراه حاج قاسم، ابومهدی و چند تن دیگر از همرزمانش با حمله تروریستی آنها را به شهادت رساند.
از این شهید عزیز دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است؛ پسرش علیرضا، ۳ ماه و ۱۸ روز پس از شهادت پدرش قدم به دنیا گذاشت.
پدر شهید شهروز مظفری نیا در خاطره¬ای که از شهید نقل کردند، گفت «آخرین باری که رفت و دیگر برنگشت به من گفته بود که بابا در سونوگرافی مشخص شده بچه¬ام پسر است؛ اگر رفتم و برنگشتم اسم بچه¬ام را علیرضا بگذارید. به او گفتم: مگر قرار شده که برنگردی؟ گفت: خوب به هر حال نظامی هستم، امکان داره برنگردم. من گفتم: چشم! پسرم رفت و چهار روز بعد خبر شهادتش رسید.»
گفتنی است، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه 8 تهران طبق برنامه زمانبندی کانون ایثار و شهادت، هر هفته به منزل شهدای این منطقه و محدوده آن می‌روند و ضمن دیدار با اعضای خانواده شهدای والامقام، پای صحبت‌ها، رهنمودها و درددل‌های آنان می‌نشینند.

خروج از نسخه موبایل