نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازگشایی متفاوت مدارس در مهر امسال

علی لطیفی new(1)

علی لطیفی new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی لطیفی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به آغاز کار برنامه‌ریزی پروژه مهر در سطح وزارتخانه گفت: از مهم‌ترین مسائلی که در پروژه مهر باید به آن پرداخته شود موضوعاتی چون ثبت‌نام دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی و توزیع مناسب آن است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برآورد و ساماندهی نیروی انسانی از مهم‌ترین اقدامات پروژه مهر است و باید به‌طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته انقلابی‌گری و جوانگرایی را جزء مهم‌ترین شاخص‌های به‌کارگیری نیروها در سطوح مختلف آموزش وپرورش استان عنوان کرد و از رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و معاون معین استان قزوین در وزارت متبوع خواستار پیگیری مرتفع کردن مشکلاتی چون کسری نیروها، پرداخت معوقات آموزش‌دهندگان سوادآموزی، توجه ویژه به هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و روزآمد کردن تجهیزات آن در سطح وزارتخانه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در ادامه تعدادی از اعضای شورای معاونین به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و دیدگاه‌ها و طرح مشکلات آموزشی و پرورشی پرداختند.

خروج از نسخه موبایل