نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشن 1000 نفره عید غدیر با حضور مددجویان کمیته امداد شهریار برگزار

سید ابوالفضل پر پنجی

سید ابوالفضل پر پنجی

با همت کمیته امداد و خیرین شهرستان شهریار برگزار شد؛ جشن عید غدیر با حضور مددجویان کمیته امداد خبر شهر- شامگاه دیروز (سه‌شنبه ۲۸ تیر) و همزمان با دهه کرامت، جشن عید غدیر خم در قالب طرح اکرام با حضور ۱۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهریار در مجموعه فرهنگی تفریحی ارکیده شهریار برگزار گردید.

 

 

خاطرنشان می‌سازد؛ طرح مذکور که با همت کمیته امداد شهرستان شهریار و حمایت‌های خیرین شهرستان برگزار شد، با تلاوتی از آیات کلام‌الله مجید و پخش سرود طنین‌انداز جمهوری اسلامی آغاز و در ادمه اجرای برنامه‌های شاد (موسیقی توسط حسین طالبی از هنرمندان شهرستان‌شهریار، مداحی توسط حاج حسن مهریزی، تردستی و اجرای سرود توسط گروه هنری کانون امداد ولایت شهریار) اجرا شد. ذکر این نکته ضرورت دارد؛ در حاشیه مراسم گفتگویی داشتیم با سیدابوالفضل پرپنجی مدیرکل کمیته امداد استان‌ تهران و این مسئول گفت: در سطح شهرستان‌های استان تهران برنامه‌های خوبی بمناسبت دهه کرامت برگزار شد و امروز هم حاج مهدی درخشان مدیر مجموعه ارکیده میزبان بیش از هزار نفر از عزیزان مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شهریار هستند. پرپنجی افزود: البته هدف مجموعه کمیته امداد صرفا رفع نیاز معیشتی مددجویان نیست، بلکه درصدد توانمندسازی این عزیزان بویژه در بحث اشتغال هستیم.

در ادامه این گزارش، عزیز شاکری ریاست کمیته امداد شهرستان شهریار نیز طی سخنانی گفت: به مناسبت عید غدیر خم امروز در خدمت ۱۰۰۰ نفر از ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بودیم که توسط خیر محترم سیدمهدی درخشان مدیر مجموعه تفریحی ارکیده صورت پذیرفت. شاکری افزود: کمیته امداد شهریار بالغ بر ۴۵۰۰ خانوار در قالب ۹۰۰۰ نفر مددجو دارد که ۸۰۰ نفر از این عزیزان با عنوان محسنین از این مجموعه خدمات می‌گیرند. رئیس کمیته امداد شهرستان شهریار در ادامه گفت: در حال حاضر به همت خیرین و حامیان شهرستان و استان و حتی خارج از کشور علاوه بر مستمری‌های دولتی، ماهیانه مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به ایتام و همچنین مبلغ ۳۰۰ هزار تومان نیز به گروه محسنین تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شهریار پرداخت می‌گردد. شاکری در ادامه به ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با توجه به ابنکه به توانمندسازی مددجویام اعتقاد داریم، سال گذشته بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در فالب تسهیلات اشتغال مددجویان شهرستان شهریار تخصیص یلفت که این مبلغ در سال جاری به ۸۵ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد. وی در پایان تصریح کرد: این مجموعه آمادگی دارد با آموزش و ایجاد بستر اشتغال برای مددجویان نسبت به توانمندسازی این عزیزان اقدام نماید. شایان ذکر است؛ ضیافت شام و اطعام ۱۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد نیز برنامه پایانی این مراسم بود.

خروج از نسخه موبایل