نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور به موقع پلیس جان کودک ۶ ساله را در کرمانشاه نجات داد

نجات کودک new(1)

نجات کودک new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ دلیری ادامه داد: سروان «محمد رضازاده» و سرباز وظیفه «شهروز قادرپناهی» با مشاهده این صحنه و متعاقب آن وحشت دختر بچه ای ۶ ساله که تنها سرنشین خودرو بوده و درخواست کمک داشت به سرعت وارد عمل می شوند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: این ۲ همکار وظیفه شناس و شجاع با به خطر انداختن جان خود موفق می شوند به هر شکل ممکن خودرو سمند را که در سراشیبی هر لحظه بر سرعت آن افزوده می شد متوقف و جان دختر بچه را از خطر حتمی نجات دهند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: سروان رضازاده و سرباز وظیفه قادرپناهی پس از متوقف کردن خودرو، دختربچه ۶ ساله را هم تحویل خانواده اش دادند.

وی افزود: این اقدام شجاعانه ماموران وظیفه شناس و شجاع کلانتری ۲۶ آزادگان باعث تحسین و تشویق شهروندان حاضر در صحنه شد و خانواده کودک خردسال نیز با حضور در کلانتری ضمن نصب بنر تقدیر و تشکر، عنوان کردند جان دختر خود را مدیون درایت و شجاعت مثال زدنی ماموران پلیس هستند.

سرهنگ دلیری در پایان با تقدیر از اقدام خداپسندانه سروان رضازاده و سربازوظیفه قادرپناهی و اینکه عمل آن ها حتما مورد تشویق از سوی انتظامی شهرستان قرار خواهد گرفت، گفت: پلیس ثابت کرده همواره یاور و حافظ جان و مال مردم بوده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.

خروج از نسخه موبایل