نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرار هولناک زن جوان از دست زورگیر بی‌ رحم

خفت گیری

خفت گیری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، مضروب توضیح داد: در خیابان پاسداران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری دوو مقابلم توقف کرد. راننده که پسری جوان بود وانمود می‌کرد که مسافرکش است و من هم سوار ماشین شدم اما کمی بعد او تیغه چاقویش را به سمت من گرفت و با تهدید خواست همه پول‌ها و طلاهایم را به او بدهم.

شاکی ادامه داد: من از ترس وحشت کرده بودم گردنبند طلایم را به وی دادم اما این مرد قصد توقف نداشت و هر چه التماس کردم که مرا پیاده کند، فایده‌ای نداشت. به همین دلیل برای نجات خودم در یک لحظه در ماشین را باز کردم و به بیرون پریدم که دچار جراحت شدم. راننده نیز با دیدن این صحنه فرار کرد.

با شکایت این زن دستور بازداشت راننده زورگیر صادر و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری او شروع شد.

سرهنگ علی‌ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و به بازبینی دوربین‌های مداربسته و لحظه به لحظه در محل وقوع جرم پرداختند و در ادامه با شناسایی پلاک خودرو، نشانی صاحب آن را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با دستگیری صاحب خودرو معلوم شد که وی برخلاف گفته‌های شاکی، مردی میانسال است و دخالتی در زورگیری نداشته و در زمان وقوع جرم، خودرو در اختیار پسرش بوده است. همین کافی بود تا کارآگاهان راهی محل کار پسر وی شده و او را دستگیر کنند.

به‌گفته رئیس پلیس آگاهی تهران متهم در بازجویی‌ها به سرقت گردنبند شاکی با تهدید چاقو اعتراف کرد و تحقیقات از او برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل