نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

طنین سرود سلام فرمانده در اجتماع بزرگ دهه نودی‌های منطقه ۱۸ تهران

whatsapp image 2022 05 27 at 10.47.24 am

whatsapp image 2022 05 27 at 10.47.24 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ،به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و با همت و همکاری ۵۰ خادم و ۱۰ یاور رضوی، بیش از دو هزار نوجوان ‌و جوان دهه نودی و هشتادی به همراه خانواده‌هایشان در باغ راه حضرت زهرا سلام الله علیه حضور یافتند و هم صدا با هم با همراهی ابوذر روحی خواننده نماهنگ «سلام فرمانده» به هم‌خوانی این سرود پرداختند.

این مراسم که با استقبال چشمگیر دهه نودی‌ها همراه بود ارادت قلبی این نوجوانان را به رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت صاحب الزمان(عج) نشان داد.

شایان ذکر است که، واحد مشاوره کانون خدمت رضوی منطقه 18 تهران، در حاشیه همایش بزرگ سلام فرمانده با برپایی غرفه میز خدمت نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی اقدام کرد و با بهره گیری از مشاورین خادمیار رضوی برای شهروندان در حوزه های کودک و نوجوان ، مشاوره خانواده ، مهارتهای زندگی و مهارتهای پیش از ازدواج به مراجعین ارائه خدمت شد، که با استقبال چشمگیر شهروندان روبه رو بود و در همین راستا به درخواست مراجعین به استمرار جلسات مشاوره، مقرر شد و برنامه‌ریزی‌های لازم بمنظور حضور مددجویان در دفتر واحد مشاوره کانون خدمت رضوی منطقه 18 و ادامه روند جلسات مشاوره صورت پذیرفته و به اطلاع ایشان رسانده شود.

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی توسط خادمیاران رضوی و همچنین اجرای هنرمندانه خدام نوجوان حضرت رضا (ع) در گروه سرود نوید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم هدیه‌ای از طرف پدر شهید مجید قربانخوانی به آقای روحی اهدا شد و در نهایت از حضار به شایستگی پذیرایی به عمل آمد.

هزینه برگزاری این مراسم به مبلغ ۳۰ میلیون ریال شامل تهیه ۹۰۰ بسته آبمیوه ،۶۰۰ عدد بادکنک ، ۷۰۰ ویژه کودکان بود که توسط خیرین منطقه تامین شد.

خروج از نسخه موبایل