نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ترویج فرهنگ رضوی با کمک خادمیاران در دهه کرامت ۱۴۰۱ شهرقدس

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، نشست هم اندیشی و جمع بندی برنامه های دهه کرامت ۱۴۰۱ شهرستان قدس با حضور مسوولین پایش استان تهران و مسوولین کانون های 20 گانه تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان قدس در محل دفتر کانون های خدمت رضوی شهرقدس برگزار شد.
طی این جلسه حدود 20 برنامه شاخص با محوریت کانون های خدمت رضوی و همکاری ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت تا با مشارکت و انجام فعالیت های حداکثری از ظرفیت های موجود در سطح شهر، بتوان خدمات و برنامه های معنوی و اثرگذاری انجام داد.
حضور خادمیاران در برنامه های دهه کرامت از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در ارائه برنامه ها در کنار دستگاه ها و نهادهای اجرایی بود و مقرر شد علاوه بر ارائه نظرات در اجرای برنامه ها طبق برنامه های تعیین شده، نقش اثرگذاری داشته باشند.
قابل ذکر است، برنامه های دهه کرامت در قالب ستاد در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه، قرارگاه فرهنگی، امور مساجد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، پایگاه های بسیج، حوزه علمیه خواهران، کتابخانه های عمومی، اداره ورزش وجوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر ادارات مرتبط مشارکت خواهند داشت.
در ادامه جلسه نکاتی توسط مسوولین پایش استان ارائه شد و هر یک از مسوولین کانون ها به نظرات و پیشنهادات خود جهت برنامه های دهه کرامت پرداختند و نسبت به هریک از موارد مطرح شده گفت و گو و هم فکری مورد نیاز صورت گرفت.

خروج از نسخه موبایل