نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

از جشن میلاد در امامزاده قاضی الصابر(ع) تا اردوی جهادی خاتون آباد

whatsapp image 2022 05 26 at 7.57.49 pm

whatsapp image 2022 05 26 at 7.57.49 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، دومین جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت با حضور رضا لبّافی، معاونت کانون های عمومی و تخصصی منطقه۳ تهران و مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه در سرای محله دروس برگزار شد.

در این نشست ویژه دهه کرامت، که با صلوات و توسل به امام رئوف (ع) آغاز شد، برنامه های اجرایی توسط ستاد دهه کرامت میان کانون های خدمت رضوی منطقه ۳ تقسیم و به تفکیک زمان و مکان معیّن شد.

لبّافی، معاونت کانون های عمومی و تخصّصی منطقه ۳ ضمن تأکید بر اهمیّت فعالیت کانون های خدمت رضوی در دهه کرامت و تأثیر بسزای آن در معنویت جامعه، گفت: برنامه های دهه کرامت و عناوین روز شمار این دهه استان تهران از تاریخ ۱۰تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه دهه کرامت در امامزاده قاضی الصّابر با برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز می شود و با پخش گل در میادین اصلی منطقه ۳ فضای جشن و شادی را در سطح جامعه به وجود می آورند.

لبّافی در ادامه گفت: با توجه به اینکه خدمت به مردم از وظایف بسیار مهم کانون خدمت رضوی است، در دهه کرامت برنامه هایی چون استقرار میزهای خدمت در مساجد منطقه ۳ طبق زمان بندی تعیین شده، اردوی جهادی یک روزه در منطقه محروم خاتون آباد تهران، دیدار با خانواده شهدای منطقه ۳ و تجلیل از خانواده های آنان، سرکشی از بیمارستان بقیة اللّه الاعظم عج و عیادت از بیماران نیز در برنامه های اجرایی دهه کرامت منطقه ۳ قرار داده شده است.

لازم به ذکر است از برنامه های مهم مصوب در این نشست، برنامه «کاروان زیر سایه خورشید» در تاریخ ۱۹ خرداد است که شامل ۱۲ ساعت حضور در مراکز مختلف سطح منطقه ۳ تهران شامل بیمارستان کودکان مفید( بخش بیماران سرطانی)، مراکز اعصاب و روان جانبازان و… است که همراه با پرچم گردانی و توزیع بسته های متبرک و فرهنگی توسط خدّام آستان نورانی امام رضا (ع) اعزامی از مشهد مقدّس اجرا خواهد شد.

این جلسه که با حضور ۱۲ خادمیار رضوی به مدت ۳ ساعت برگزار شد، باقرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل