نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برپایی جشن باشکوه مادرانه درهفته جمعیت با محوریت “فرزند سرمایه زندگی”

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، سمانه مکی مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۵ تهران با اشاره به خبر فوق اظهار داشت: جشن مادرانه به مناسبت هفته ملی جمعیت با محوریت فرزند سرمایه زندگی و نقش جمعیت با همکاری حوزه بسیج ۱۰۲ توحید در شبستان مسجد امام علی (ع) محله شهران برگزارشد.
مکی با بیان اهمیت پرداختن به موضوع جمعیت با توجه به تهدید مساله پیری ایران و با استناد به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر این مهم به اجرای برنامه اشاره کرد.
وی در ادامه گفت: معصومه دهقان بعنوان سخنران در مورد خانواده، نقش فرزندان و نکاتی پیرامون همراهی پدر و مادر در زمان فرزند آوری و تربیت فرزندان و اینکه فرزند آوری نقش مهمی در چرخ اقتصادی و نیروی انسانی کشور دارد، به ایراد سخنرانی پرداخت.
مکی اشاره کرد: درادامه این جشن سماعی متخصص زنان و زایمان در زمینه بلوغ، تنبلی تخمدان در زنان و عوارض آن و سقط جنین مطالب مفیدی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.
مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۵ تهران با بیان اینکه میز خدمت مشاوره و غرفه نقاشی کوکان نیز در حین اجرای مراسم دایر بود، خاطرنشان کرد: در پایان مراسم به۴ نفر از مادران طرح شکوه مادری و ۴ نفر از حاضرین که ۴ یا ۵ فرزند و کمتر از ۴۰ سال سن داشتند، با اهدای هدایایی تقدیر شد.
وی در پایان گفت: این برنامه با تلاوت قرآن و سرود ملی آغاز و با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام مزین به حال و هوایی امام رضایی شد

خروج از نسخه موبایل