نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استقبال از دهه کرامت با برپایی کارگاههای آموزشی اشتغال آفرین

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در استقبال از دهه کرامت،کارگاه های آموزشی اشتغال آفرین را برای آموزش،مهارت آموزی و کمک به درآمد زایی افراد علاقه مند برگزار می کنند.
سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵، با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کارگاهها را ارائه آموزش و توانمندسازی اقشار محروم و نيازمندان منطقه برشمرد تا در سایه مهارت آموزی نیازمندان با تکیه بر توانمندی و مهارت های کسب شده بتوانند مسیر درآمد زایی و استقلال در معیشت را به دست آورند.
مقدم از ارائه آموزش های علمي و عملی خلاقانه برای عموم اقشار و شهروندان منطقه پنج با استفاده از اساتید دانشگاه و كارآفرينان برترحوزه هاي كسب و كار خبر داد و افزود تلاش می کنیم تا مشكلات كسب و كارها را واكاوي كرده و راه حل هاي بهبود و توسعه كسب و كارهاي فعال در منطقه را با مشارکت نخبگان پی ریزی کنیم.
به همت خادمیاران رضوی ۵ دوره آموزشی حضوری و رایگان از دهم خرداد ماه سال جاری به صورت هفتگی آغاز می شود.برنامه زمانی اجرای این کارگاهها عبارتست از:
– کارگاه آموزشی تخصصی قالی بافی در قالب تابلو فرش روزهای یکشنبه و سه شنبه و کارگاه آموزشی بافتنی با عناوین بافت پادری،فرشینه و ترمه در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۷‌‌:۳۰ ویژه خواهران در محل دفتر كانون هاي خدمت رضوی منطقه ٥ تهران برگزار خواهد شد.
– کارگاههای آموزش حسابداری با نرم افزار هلو ، چرم دوزي كيف اداري و كيف پول و دوره كسب و كار و كارآفريني هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در هنرستان كاردانش پسرانه امام علي (ع) محله جنت آباد مرکزی برگزار خواهد شد.
خادمیاران کانون کار آفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در سایه لطف و عنايت امام رئوف در چهارشنبه هر هفته مقارن با روز زيارتي امام رضا علیه السلام از ساعت ١٦:٣٠ الي ١٩:٠٠ در ميز خدمت كانون كارآفريني و اشتغال منطقه حاضر و به ارايه خدمت می پردازند.
علاقه مندان به شرکت در کارگاههای آموزشی جهت ثبت نام کافی است مشخصات خود (نام و نام خانوادگي، سن، تحصيلات، نام دوره ) را به شماره ٠٩١٢٥٧٠٤٥٤١ پیامک نمایند.

خروج از نسخه موبایل