نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت قرچک اجرا می‌شود

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت استان تهران ، هیات خدام الرضای شهرستان قرچک طی جلسه‌ای به هماهنگی برنامه های دهه کرامت کانون خدمت رضوی این شهرستان در مسجد امام رضا(ع) پرداختند.

این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای شناساندن کانون‌ها به عموم مردم بوده و ناظرین کانون‌های عمومی و تخصصی باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند.

وی گفت: همچنین برنامه های دهه کرامت و عناوین روز شمار این دهه و برنامه های لازم الاجرا ابلاغی استان تهران از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

رابط کانون خدمت رضوی قرچک افزود: لازم است موکبی جنب مسجد جامع شهرستان برپا شود و کانون‌های تخصصی با ارائه برنامه های متنوع مربوط به کانون خود، به انجام خدمت بپردازند و همچنین جذب نذورات برای کانون ها انجام پذیرد.

طی این جلسه مصوب شد که یک روز از دهه کرامت به برگزاری جشن مفصلی با برنامه‌های متنوع پرداخته شود و ایستگاه چایخانه حضرتی نیز در این برنامه اجرایی شود.

در این جلسه ناظرین کانون‌های تخصصی برنامه‌های اجرایی کانون خود را مطرح و تبادل نظر کرده و ارائه پیشنهادات به منظور هر چه بهتر پیش بردن امور انجام شد.

این مراسم که با حضور ۳۵ خادمیار و ۳۷ یاور رضوی به مدت ۲ ساعت در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان مخابرات این شهرستان برگزار شد، با همخوانی صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان قرچک به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل