نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مادران دارای بیش از ۳ فرزند و کنشگران فرزندآوری در شهرقدس تجلیل شدند

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، نشست صمیمی مادرانه‌ها، فرزندان سرمایه‌های زندگی به مناسبت هفته ملی جمعیت، با حضور مادران دارای ۳ فرزند و بالاتر، با همکاری کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، قرارگاه فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

فاطمه معروفی مسوول کانون خدمت بانوان و خانواده رضوی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست صمیمی جهت شبکه سازی بین بانوان شرکت کننده در شکوه رضوی و تبلیغ و تبیین فرزندآوری در جامعه اسلامی است.

ابراهیم آبادی میهمان ویژه و کنشگر اجتماعی و نمونه کشوری، ضمن اشاره به شرایط بارداری‌های متعددی که گذرانده بود گفت: تمام این مشکلات را تحمل کردم، چون معتقدم فرزندآوری رسالت ماست نه کمتر و نه بیشتر و چیز دیگری بر دوش ما نیست و مادران این رسالت را بر عهده‌ دارند.

عیسایی خادمیار رضوی و کارشناس طب سنتی در ادامه این نشست نکاتی درخصوص افزایش میزان سلامتی با استفاده از تغذیه سالم، راه‌های پیشگیری از بیماری، پرهیز از مصرف مواد غذایی ناسالم، تنظیم ساعت خواب و تاثیر آن بر سلامتی، فعالیت‌های روزانه و علت خستگی ناشی از بی‌تحرکی، حالات روحی و روانی و کنترل احساسات و فواید آن بر صحت و سلامتی توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این برنامه از مادران دارای ۳ فرزند و بالاتر که در طرح شکوه مادری آستان قدس رضوی شرکت کردند تجلیل به عمل آمد و از مادرانی که به تشویق کنشگران فرزند آوری زایمان سوم را پشت سر گذاشتند و صاحب فرزند شده بودند، دو ساک لوازم کودک هدیه شد.

خروج از نسخه موبایل