نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

«نذر هشتم» در راستای کمک به خانواده زندانیان گسترش می‌یابد

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، نشست مشترک کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با انجمن حمایت از زندانیان در راستای ارایه خدمات بیشتر و اشاعه فرهنگ رضوی میان خانواده‌های تحت پوشش انجمن برگزار شد.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در این نشست بیان کرد: خادمیاران امام رئوف آمادگی دارند در رسیدگی به امورات و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان به نیابت از امام مهربانی‌ها خدمت کنند و این تاکنون فعالیت‌های گوناگونی به افراد تحت پوشش انجام شده است.

وی افزود: با همکاری مشترک کانون‌های خدمت رضوی به ویژه کانون حقوقی در حوزه‌های مشاوره حقوقی و همچنین انجام خدمات سلامت‌محور و ارائه خدمات عمومی می‌توان کمک‌های بیشتری به این خانواده‌ها انجام داد.

شمس‌الدین قطبی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرقدس در ادامه بیان کرد: ۲۵۰ خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند و با همکاری خیرین و معتمدین تلاش بر خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها هستیم.

وی گفت: هشتم هر ماه شمسی به نیابت ازع امام رضا علیه‌السلام با همکاری خیرین به ۸ خانواده از زندانیان تحت پوشش کمک‌های مالی و حواله تهیه اقلام معیشتی اهدا می‌شود که با همکاری خادمیاران امام رضا علیه‌السلام میتوان در ترویج فرهنگ رضوی و رفع مشکلات آنها اقدامات بیشتری انجام داد.

طی این نشست مقرر شد علاوه بر افزایش همکاری مشترک، اقدامات لازم جهت رضایت اولیای دم یک خانواده و آزادسازی زندانی در دهه کرامت و همچنین دیدار با زندانیان و معتادین کمپ ترک اعتیاد همراه با مشاوره حقوقی طی ایام سال انجام شود.

خروج از نسخه موبایل