نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برپایی میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال در منطقه کن

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ،خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال  در محل کانون عمومی خدمت رضوی پایگاه شهید روستایی به متقاضیان کسب و کار خدمات مشاوره ای رایگان ارائه کردند.
سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه  کن  در گفتگوبا خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: با عنایت خاص امام مهربانی ها و همت خادمیاران این عرصه در روزهای چهارشنبه هر هفته میز خدمت مشاوره رایگان در پایگاه شهید روستایی دایر می شود.
مقدم افزود: در راستای ایجاد اشتغال  پایدار برای افراد جویای کار و ایجاد ارتباط بیشتر بین کار آفرینان بامتقاضیان شغل در بخشهای مختلف ،خادمیاران کانون خدمت رضوی، با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان، به هموطنان نیازمند خود به نیابت از امام رئوف خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کانون کار آفرینی و اشتغال، بیان کرد: از بین مراجعه کنندگان کارآفرینی ۳۵ ساله دارای كسب و كار در منطقه با به بکارگیری ۵ بانوی سرپرست خانواده در جهت بهبود کسب وکار  خود درخواست ارائه راهکارهای علمی کارآفرینی را داشت که همزمان با ارائه مشاوره مقرر شد،  طی ۶ ماه آتی بادر نظر گرفتن حرفه و انجام بررسی ها و مطالعات‌ دقیق تر و برنامه‌های پیشنهادی علمی وعملی  فعالیت ایشان توسعه یابد.
مسئول کانون کار آفرینی و اشتغال منطقه کن، افزود: جوانی ١٩ ساله نیز به همراه پدر جهت برنامه ريزی شغل آينده خواستارمشاوره كارآفرينی و اشتغال بود، که بعد از ارائه مشاوره های لازم قرار شد، ارتباط موثر با وی جهت هدايت شغلی ادامه یابد تا  زیر سایه حق تعالی با یاری امام رئوف واساتيد خبره كانون در مسير شغلی  مناسبی قرار گيرد.
مقدم خاطر نشان کرد: خادمیاران کانون کار آفرینی و اشتغال با همراهی خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی سلامت، خانواده و حقوقی نیز هرهفته روزهای شنبه، یکشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۷.۳۰ الی ۱۹میزهای مشاوره خود را در پایگاه شهید روستایی  منطقه برپا و به گروههای هدف خدمات موردنیاز را ارائه  می کنند.

خروج از نسخه موبایل