نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عطرآگین شدن همایش معلمان سرآمداستان تهران به پرچم متبرک آستان قدس رضوی

به گزارش خبر شهر  از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، همایش تجلیل ازمقام ۱۶۷ معلم سرآمد شهرستان های استان تهران، با حضور مدیرکل شهرستان‌های استان تهران، رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مدیران، روسای ادارات، خانواده معظم شهدا و جمعی از فرهنگیان و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان شهریار درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی روزجمعه بیست وسوم اردیبهشت در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.
شرکت کنندگان درهمایش ابتدا درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی وخادمیاران رضوی باقرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام درجایگاه یادمان شهدای مدافعان تعلیم و تربیت و مزارشهیدگمنام حضور یافتند وبه مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان سخنران ویژه مراسم از مقام 167 معلمین منتخب شهرستان‌های استان تهران تجلیل کرد و افزود: این مراسم به‌صورت نمادین با حضور خانواده فرهنگیان برگزار شده و قدردان زحمات تمام معلمان در مناطق هستیم.
مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران افزود: دانش آموزان ولی نعمتان ما هستند و تلاش بر این داریم که دانش‌آموزان خوبی تربیت‌کرده و وظیفه داریم رسالت مقام معلمی را تکریم کنیم و اجازه نمی‌دهیم تک‌خطاهایی که در گوشه‌ای پیش می‌آید و پیگیری می‌کنیم تا جایگاه و قداست مقام معلم خدشه‌دار نشود.
بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: در دو ماهی که در خدمت آموزش‌ و پرورش هستیم برنامه‌هایی در حال بررسی و انجام است که در شهریورماه می‌توان این مسائل را مطالبه کرد تا اتفاقات بهتری رقم بخورد.
در حاشیه این همایش نمایشگاه آثار و هنرهای فرهنگی و هنری فرهنگیان همراه با اجرای برنامه‌های مختلف برپا شد و از 167 معلم سرآمد شهرستان‌های استان تهران آیین تجلیل به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل