نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی ویژه برنامه های دهه کرامت در شهرستان قرچک

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، مسئولین کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی شهرستان قرچک در جلسه ای به بیان برنامه ها و ایده های اجرایی کانون خود و هماهنگی این ویژه برنامه ها به مناسبت دهه کرامت پرداختند.
در این جلسه که با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شد، مجید بیرامی ریاست این کانون طی سخنانی با اشاره به نقش کلیدی ناظرین کانون ها در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای شناساندن کانون خدمت رضوی در سطح شهرستان بوده و هدف اصلی در دهه کرامت برای کانون های تخصصی اعلام موجودیت کانون برای عموم مردم با برنامه های متنوع و تخصصی کانون زیرمجموعه ایشان است.
وی افزود: بهترین برنامه اجرایی برپایی ایستگاه خدمت و ارتباط گیری مداوم با افرادی است که در ایستگاه حضور یافته و علاقه مند به خدمت در دستگاه حضرت رضا (ع) هستند، برای این منظور ناظرین کانون ها باید برای قبل، حین و بعد از دهه، برنامه ریزی های دقیق و مدونی داشته تا افراد جدیدالورود که در دهه و بعد از آن ثبت نام می شوند، بلاتکلیف نبوده و طبق برنامه از پیش تعیین شده کلیه امور پیش برود.
بیرامی خاطر نشان کرد: موضوع خدمت همه جانبه باید میان مردم تبیین شود تا نذر را صرفا نذر مالی ندانند، بلکه بتوانند کار و حرفه خود را نیز نذر امام رضا (ع) کنند.
قابل ذکر است در این جلسه مصوب شد تا معاونت خادمیاری، لیست خادمیاران زیرمجموعه کانونها را به ناظرین کانون ها ارائه دهد و همچنین مسئولین کانون ها نیز مکلف به ارائه برنامه های اجرایی کانون خود به مناسبت دهه کرامت شدند.

خروج از نسخه موبایل