نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

میزبانی و اطعام بیش از سی هزار نیازمند در شهریار به همت خادمیاران رضوی

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، با فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و هنگامه مناجات ربنا، نسیم مواسات و همدلی مقام معظم رهبری مدظله العالی، بیرق های خدمت رضوی در امتداد پرچم گنبدمرقدمطهرحضرت امام رضا(ع) در شهرستان شهریار را به اهتزاز در آورد، جنب و جوش عجیبی بین خادمیاران و یاوران رضوی و خیران شکل گرفت، هرلحظه ضربان قلب ها به شدت حرکت بیرق ها تندترمی شد، بایدازمیهمانان ماه خدا که تنها امیدشان به آستان ملکوتی حضرت رضا علیه السلام است، پذیرایی می کردند.
با تلاش حجه السلام علی سلامت بخش مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، آشپزخانه ای به نام متبرک حضرت رضا(ع) در ضلع شمالی میدان سپاه شهریار جانمایی شد، جهادگران رضوی به سرعت سوله متروکه را بازسازی و تجهیزکردند. با آماده شدن آشپزخانه موج کمک های مردمی و خیران به عشق حضرت رضا سرازیرشد. خادمیاران، یاوران رضوی و خیران با زبان روزه در صف خدمت ایستادند وتقسیم کارکردند، همانند خادمان نورانی میهمانسرای حرم کشیک های خادمیاران از حسینیه روستای رضی آباد بالا تا آشپزخانه حضرت رضا(ع) شروع شد، به سرعت عطر و بوی غذای حضرتی برای افطاری و سحری نیازمندان در میان صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام در فضایی آکنده از معنویت درآشپزخانه حضرت رضا علیه السلام شهرستان شهریارپیچید.
افطار رمضان امسال خادمیاران رضوی با بیش از ۳۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی (چلو قیمه، چلوقورمه سبزی، چلومرغ، چلوگوشت، رشته پلو با مرغ، عدس پلو) از نیازمندان بر سفره متبرک رضوی میزبانی کردند.
با راه اندازی نانوایی مکانیزه ،بیش از ۱۱۳ هزارقرص نان لواش متبرک برای سفره نیازمندان تهیه شد.
خادمیاران رضوی افطار متبرک را به دست خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، مراکزنگهداری بیماران و معلولین، بی سرپرستان و بد سرپرستان و مدد جویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، محرومین، ایتام، فقرا، افراد بی خانمان و سایرنیازمندان در مناطق کم برخوردار را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی رساندند.
نذر بیش از ۲ تن گوجه سبز نوبرانه توسط خیرجوان شهریاری برای توزیع همراه افطاری در شب های قدر، قربانی ۳ راس گوساله و ۳۵ راس گوسفند و گوسفندی که با پای خود به قربانگاه آمد بخشی از نذورات خیرین به عشق امام رضا(ع) برای اطعام نیازمندان در این پویش به شمار می رود.
از دیگرفعالیت های خادمیاران کانون های تخصصی وعمومی خدمت رضوی شهرستان شهریار در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری می توان به دیدار با خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس، برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت امام حسن (ع)، بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم شهیدمجتبی یدالهی، کلنگ زنی و آغازساخت سالن چندمنظور برای کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم،خدمت رسانی درچایخانه برج میلاد تهران،پذیرایی ویژه از ایتام و… اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل