نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گوسفند قربانی با پای خود به قربانگاه آمد

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، روز شنبه دهم اردیبهشت همزمان با بیست وهشتم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۴ بعداز ظهر، خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریاردر آشپزخانه حضرت رضا(ع) طبق برنامه در حال آماده سازی افطاری برای نیازمندان بودند که نا خود آگاه چندین راس گوسفند وارد محوطه آشپزخانه حضرت رضاشدند، خادمیاران سعی کردند که گوسفند ها را به بیرون هدایت کنند اما یکی از گوسفندان خیلی سماجت می کردکه بماند. چوپان گله وقتی که از راه رسید و فهمید گوسفندانش به کجا آمده بودند،لحظاتی متفکرانه به بیرق های برافراشته در اطراف آشپزخانه نگاه می کرد و غرق در سکوت بود. چوپان رفت و پس از دقایقی دوباره آمد و گفت: زنگ زدم به همسرم بیاید با شما کار دارم!
وقتی همسر و پسرش آمدند با همراهی آنها یکی از گوسفندانی را که با پای خود به آشپزخانه حضرت رضا(ع) را نذر امام الرئوف(ع) کرد تا گوشت قربانی اش به نام امام مهربانی به دست نیازمندان برسد.
آقای‌باقری دامداری که گوسفند قربانی را پیشکش امام الرئوف(ع) کرد به خادمیاران رضوی گفت که تا به حال به زیارت حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده ام اما تمام زندگی ام به امام مهربانی(ع) تعلق دارد وهمه چیز م مال امام رضا(ع) است وبه برکت امام رضا(ع) برکت دام من همیشه زیاد خواهدشد ومن سالی یک راس گوسفندبه آشپزخانه حضرت رضا(ع) نذرخواهم کرد.
بهزاد پسرنوجوان این دامدار گفت: من این گوسفند را بزرگش کردم و اکنون که خودش آمده و در راه امام رضا(ع) قربانی شده خیلی خوشحالم.
خادمیاران رضوی با اهدای متبرکات رضوی از این اقدام دامدار نیکوکار تقدیر کردند.

خروج از نسخه موبایل