نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای اداری شهرستانهای غرب استان تهران با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری غرب استان تهران در فرمانداری شهریار گفت : میزان امکانات غرب استان تهران ، به نسبت تراکم جمعیتی ، مناسب نیست و باید در تصمیم سازی ها به این نکته توجه شود .
سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه مهاجرت به این منطقه همچنان با افزایش مواجه است افزود : باید طرح هایی برای نحوه مهاجرت و اسکان در این شهرستانها بخصوص شهریار، مورد توجه قرار گیرد .
وی با اشاره به اینکه ایجاد فرمانداری ویژه در شهریار خواسته ی درستی است گفت : استانداری تهران باید این طرح را یشنهاد دهد تا در هیئت دولت مطرح شود .
رئیس جمهور افزود : طرح استان شدن غرب و شرق استان تهران نیز قابل بررسی است اما اولویت با ایجاد فرمانداری ویژه است .
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان امام خمینی شهریار، خطاب به مسولان گفت : همزمان باید ابنیه و تجهیزات این بیمارستان پیگیری و انجام شود تا هر جه سریعتر و زودتر از یکسال اینده به بهره برداری برسد ، زیرا هرچه دیرتر افتتاح شود ، هزینه های فرسودگی را نیز شامل خواهد شد .
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در شورای اداری غرب استان تهران به مشارکت شهرداری ها برای ساخت مترو اشاره کرد و گفت : شرکت مشترک شهرداری ها می تواند برای راه اندازی مترو فعال شود و اگر لازم شد دولت هم کمک خواهد کرد .
وی با تاکید بر حل مشکلات مردم گفت : در استان تهران مساله گره ها وجود دارد ، باید بروکراسی اداری حل شود تا باعث شود گره های کاری و مشکلات اداری مردم کاهش یابد .

خروج از نسخه موبایل