نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رییس جمهور وارد شهر قدس در غرب تهران شد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز شنبه برای بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و سرکشی به پروژه‌های نیمه تمام وارد شهر قدس شد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور پس از شهر قدس، به ملارد و شهریار سفر خواهد کرد و در پایان این سفر جلسه شورای اداری این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

** بازدید رییس جمهور از بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

امیر عباس شفیعی زاده فرماندار شهریار در این‌باره گفت: بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و رئیس جمهور در سفر به غرب استان تهران از این بیمارستان بازدید می‌کند.

وی یاد آور شد: خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیازهای اساسی این شهرستان است و در راستای بهبود این زیرساخت بیمارستان امام خمینی(ره) در دست احداث قرار دارد.

شفیعی زاده با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی( ره) برای تکمیل و تجهیز نیاز به تامین اعتبار دارد،‌ تصریح کرد: در صورت بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) تا حدودی نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شهریار علاوه بر تامین نیازهای درمانی و بهداشتی خود به شهرستانهای قدس و ملارد نیز خدمت رسانی می کرد.

** دستور رییس‌جمهور برای حل و فصل مشکلات مردم محمدآباد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در جریان سفر به غرب استان تهران با حضور در یکی از محله‌های محمدآباد شهر قدس با گزارش استاندار و مسئولین شهری و نیز گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.

در این بازدید همچنین شماری از مردم محمدآباد از نزدیک مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بویژه ممنوعیت ساخت و ساز بخاطر قرار گرفتن در محدوده حریم رودخانه مطرح کرده و خواستار بازنگری در مصافت تعیین شده برای حریم رودخانه شدند.

رئیس جمهور در این بازدید، استاندار و مسئولین شهری را موظف کرد گزارش مشکلات ساکنان این مناطق و راهکارهای حل و فصل آن را امشب در جلسه شورای اداری ارایه دهند.

خروج از نسخه موبایل