نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهید علی چهاردوری

whatsapp image 2022 07 13 at 8.08.49 pm

whatsapp image 2022 07 13 at 8.08.49 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار و در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید علی چهاردوری درباغستان شهرستان شهریار اجرا شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک  آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای ای صفای قلب زارم به دیدار خانواده معظم شهیدعلی چهاردوری رفتندو مورداستقبال خانواده شهید قرار گرفتند.
در این دیدارمادرشهیدعلی چهار دوری که یکی از زنان جهادی محله باغستان است، ضمن عرض خیر مقدم  به خادمیاران رضوی وبا برشمردن خصوصیات اخلاقی فرزندشهیدش ودعا برای عاقبت بخیری جوانان، افزود:
پسرم مثل علی اکبر شهید شد، خیلی مهربان بود و برای پدر ومادر احترام زیادی قائل بود،
وقتی می خواست برای چندمین بار و آخرین بار به جبهه برود شب قبلش به دست و کف پایش حنا گذاشت و غسل شهادت کرد.
مادر شهید افزود: علی هربار که به جبهه می رفت ،می گفت مادر به دنبالم نیا ولی این بار فرق می کرد، به دلم افتاده بود که این آخرین دیدار است ولی نمی توانستم به زبان بیاورم، اززیر قرآن عبور دادم و پشت سرش دعا خواندم و او رابه خدا سپردم.
وی ادامه داد: یک شب درخواب و در عالم رویا دیدم ،که پسرم درجایی ایستاده وکت و شلوار و پیراهن دامادی برتن داشت،گفتم پیش امام حسین (ع) هستی، گفت نه امام حسین(ع)  درجای دیگری هستند ،ماهفته ای یک بار در روزهای دوشنبه جلسه داریم و دریک جا جمع می شویم، به همین سبب من هم از سال ۶۳  تاکنون محفل قرائت زیارت عاشورا را در روزهای دوشنبه که متعلق به امام حسن(ع) و امام حسین (ع) است در منزل برگزارمی کنم.
مادر شهید چهاردوری با اشاره به خاطره دیگری از فرزندشهیدش، بیان کرد: شبی درخواب دیدم،  پسرم دوبسته در دست دارد، یک بسته را به خواهرش می دهدو یک بسته کوچک و سفیدرنگ دیگر را در دست من داد، فردای آن شب در مسجد محله اعلام کرد که  می خواهندشهیدی را بیاورند و تشییع کنند، من هم در مراسم شهید شرکت کردم ومطلع شدم که این شهید در محلی که پسرم شهید شده بود به شهادت رسیده، آن موقع بودمتوجه شدم که با آوردن شهید، خوابم تعبیر شد.
قابل ذکر است که در ادامه این دیدار صمیمانه، مدیحه سرایی واقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از جمله ویژه برنامه‌های خادمیاران رضوی برای خانواده معظم این شهید بود.
گفتنی است، شهید علی چهاردوری متولد سال۱۳۴۵ بود، درهفدمینبهار زندگیش  در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۲ درمنطقه پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزارشهدای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) سعیدآباد باغستان شهرستان شهریار با بدرقه پرشور مردم و دوستان شهید به خاک سپرده شده است.

خروج از نسخه موبایل