نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اهدای جهیزیه های مهربانی به دو زوج بی بضاعت در آستانه آغاز زندگی مشترک

whatsapp image 2022 07 09 at 9.36.44 am

whatsapp image 2022 07 09 at 9.36.44 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ در راستای تسهیل ازدواج جوانان دو سری جهیزیه تهیه و در اختیار نوعروسانی که از عهده تهیه و تامین جهیزیه در این اوضاع اقتصادی بر نمی آمدند ، قرار دادند.
وحید ابراهیم یزدی ، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در زمینه فراهم کردن مقدمات ازدواج آسان و تامین جهیزیه ساده برای زوج های جوان بی بضاعت، گفت: در آستانه روز عید قربان و آغاز دهه ولایت با مدد امام مهربانی ها و مشارکت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد. این جهیزیه ها شامل ۱۵ قلم از وسایل ضروری زندگی، به ارزش ۶۰۰میلیون ریال می باشد.
وی همچنین به فعالیت‌های خادمیاران در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: کانون مشاوره و مددکاری منطقه، مشاوره خانواده را در جشن بزرگ «عشق پاک» به زوجین ارائه دادند.
یزدی ادامه داد: طراحی صحنه و سفره عقد در برنامه‌های اجرایی سالروز ازدواج آسمانی در سطح منطقه توسط کانون هنری انجام شد.
وی گفت: دو راس گوسفند نیز با کمک خیرین تهیه و ۷۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد.
مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ در آخر به حدیث امام رضا(ع) در مورد اهمیت اطعام غدیر خاطرنشان کرد: کسی که در روز عید فدیر به مؤمنین غذا بدهد ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و شهید را دارد، در همین راستا خادمیاران و خیرین جهت مشارکت با توجه به هزینه هر پرس غذا ۲۵ هزارتومان می توانند از طریق واریز وجه به شماره حساب نقدی ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی با شناسه های مربوط به اطعام منطقه۵ تهران ۸۰۱۰۱۰۵۶۰۶۱۰۱۱۵۰ در این اقدام خیرخواهانه سهیم باشند.

خروج از نسخه موبایل