نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید معاون استاندار تهران از پایگاه های نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان شهریار، حسین عربی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شهریار از بازدید نایبی معاون امنیتی استاندار تهران به همراه شفیع زاده فرماندار و مداحی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهریار از پایگاه های نوروزی این جمعیت در تاریخ چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

حسین عربی گفت: محسن نایبی معاون امنیتی استاندار تهران با حضور در مجتمع امدادی، فرهنگی و ورزشی شهید حمید علیاء با نجاتگران حاضر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی دیدار و از زحمات آنان تقدیر کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شهریار گفت: معاون امنیتی استاندار و فرماندار شهریار با حضور در پایگاه خدمات بشردوستانه جوانان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان از غرفه های برپا شده توسط اعضای جوانان دیدن کرده و با حضور در غرفه یادمان شهدای شهرستان شهریار یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی افزود: معاون استاندار تهران از خدمات ارائه شده به هموطنان و مسافرین نوروزی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر شهریار نظارت کرده و از زحمات و تلاش‌های داوطلبانه جوانان تقدیر کرد.

حسین عربی در پایان خاطرنشان کرد: معاون استاندار به همراه فرماندار شهرستان شهریار از انبارها و مجتمع امدادی جمعیت هلال‌احمر دیدن کرده و امکانات و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر شهریار را بررسی کردند.






خروج از نسخه موبایل