نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خادمیاران منطقه ۵ تهران میزبان دختران در جشن گلبرگ رضوی شدند

whatsapp image 2022 06 12 at 8.11.47 pm

whatsapp image 2022 06 12 at 8.11.47 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ خادمیاران کانون بانوان وخانواده منطقه ۵ به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در تپه لاله های بوستان کوهسار محله شهران جشن دخترانه گلبرگ رضوی را تدارک دیدند.
جشنی ویژه دختران که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با قرائت جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) فضای مراسم حالی معنوی و روحانی بخود گرفت و جشن مزین و مترک به نام امام مهربانی ها در کنار مزار شهدای گمنام شد.
در ادامه برنامه مریم سیفی کار مشاور بالینی و زوج درمانگر با موضوع اعتماد به نفس و ارزش دختر در خانواده و جامعه سخنرانی خود را ارائه کرد و عباس شریفی مهر از خادمیاران به مدح در وصف علی ابن موسی الرضا علیه السلام اشعاری را تقدیم حضار نمود.
سپس از مادر معزز شهیدان قدیمی توسط وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ با تقدیم هدایا و متبرکات رضوی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است زندگی این مادر با داشتن ۷ فرزند خیلی خاص بوده و سختی های زیادی را تحمل کرده است. اصغر قدیمی فرزند ارشد ایشان با حضور در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نایل شده و داوود نیز بعد از شهادت برادرش به جبهه رفته و با در صد بالایی به افتخار جانبازی نائل می شود. او با تحمل مرارت و آلام زیاد بدلیل مشکلات جسمی به سختی تا چند سال به زندگی ادامه داده و در انتهای دوران سرافراز عمر خویش به فیض شهادت دست می یابد.
پرویز فرزند و برادر سوم خانواده گرامی قدیمی در دفاع مقدس به چنگال حزب بعث عراق اسیر می شود و بعد از ۸ سال تحمل دوران اسارت به وطن باز می گردد و متاسفانه در سنوات اخیر با بیماری کرونا دار فانی را ترک می کند. این مادر در حال حاضر از ۴ فرزند دیگرش که دارای معلولیت شنوایی، گفتاری و بینایی هستند نگهداری و مواظبت می‌کند.
در انتهای جشن به کلیه دختران شرکت کننده در مراسم هدایایی تقدیم شد و توسط دختران سرود سلام فرمانده همخوانی شد.
قابل ذکر است که خادمیاران رضوی در چایخانه حضرت رضا علیه السلام در طول مراسم با چای معطر و خوش طعم از حضار پذیرایی بعمل آوردند‌.

خروج از نسخه موبایل