نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشن‌های دهه کرامت شهرقدس با اجرای 58 عنوان برنامه برگزار شد

whatsapp image 2022 06 12 at 5.33.51 pm

whatsapp image 2022 06 12 at 5.33.51 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ به مناسب گرامیداشت دهه کرامت آیین اختتامیه جشن های رضوی با حضور دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران و مسوولین کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس و اعضای ستادی دهه کرامت در سالروز میلاد امام رضا(ع) در مصلی برگزار شد.







علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر اهمیت کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان اظهار کرد: با توجه به مدیریت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرقدس اولین شهرستانی بود که ستاد دهه کرامت را تشکیل داد و با آمادگی کامل برنامه های این دهه را برگزار کرد.

وی افزود: تمام هدف در دهه کرامت بر اینست که نور ولایت را در تمام نقاط شهر منتشر کرده و هر قدمی که برداشته می‌شود با عشق به اهل بیت(ع) بوده و باید با معرفت در این آستان مقدس قدم برداشت.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران تاکید کرد: حفظ اتحاد و قدردانی از تلاش ها حایز اهمیت بوده و نفس‌هایی که در مسیر خدمت به اهل بیت(ع) کشیده می شود، ارزشمند است.

همچنین قدرت اله کریمی دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت و رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در ادامه به 58 عنوان برنامه طی این ایام اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی صحنه های وصف ناپذیری در برنامه ها رقم زدند که این نشان از عشق و ارادت خالصانه مردم به ساحت مقدس امام رضا(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: پخش صلوات خاصه در حوزه های امتحانی مدارس، آماده سازی و توزیع 1880 بسته معیشتی، پخت و توزیع 5800 پرس غذای گرم و توزیع میان خانواده های واجد شرایط، تهیه 10 هزار بسته تبرکی شامل نبات، نمک و شکلات و توزیع در برنامه های سطح شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و نصب پرچم‌های مزین به نام مبارک امام رضا(ع) از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی توسط ستاد دهه کرامت بود.

دبیر ستاد دهه کرامت شهرستان قدس افزود: دیدار با خانوده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهدا، برپایی میزهای خدمت رضوی در مصلی نمازجمعه، استقبال از خدام آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و عیادت از بیماران بیمارستان 12 بهمن و سردار شهید سلیمانی، دیدار با گروه‌های جهادی، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای ویژه برنامه 10 شب 10 مسجد بخش دیگری از مهمترین فعالیت های خادمیاران رضوی بوده است.

قابل ذکر است، خادمیاران رضوی شهرقدس با کمک یاوران رضوی و خیرین فعالیت و خدمات خالصانه ای انجام داده و در آماده‌سازی و توزیع بسته‌های تبرکی میان مردم و انتشار عطر خوش رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی، مدیحه سرایی و پخش صلوات خاصه در برنامه‌ها صحنه‌های ارزشمندی از خدمت به آستان مقدس امام هشتم را رقم زدند.

خروج از نسخه موبایل