نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برپایی چایخانه های حضرتی در مصلی های سطح شهرستان اسلامشهر

whatsapp image 2022 06 12 at 11.10.54 am (1)

whatsapp image 2022 06 12 at 11.10.54 am (1)

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ برپایی چایخانه‌های حضرتی در دهه معنوی کرامت از جمله تجربه‌های موفق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در استان تهران است که اکنون یک نمونه آن در جنوب غرب تهران با هدف انتشار عطر دل‌انگیز رضوی دایر شده و مشغول خدمت‌رسانی است.
ایام دهه کرامت همواره فرصتی معنوی برای اشاعه فرهنگ رضوی بوده و از این جهت فعالان کانون‌های خدمت رضوی و حتی مردم عادی، با هر چه که در توان‌شان است نسبت به برپایی شعائر این ایام کوشا هستند.



بر این اساس خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر نیز در کنار برگزاری تمامی برنامه‌های خود نظیر اهتزاز پرچم‌های متبرک حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در هفت میدان واوان، برپایی جشن طلیعه کرامت، حضور کاروان زیر سایه خورشید، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از مقام امامزادگان شهرستان که از روز ولادت حضرت معصومه(س) در سطح شهرستان اسلامشهر کلید خورده و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، اقدام به برپایی چایخانه حضرتی در مصلی های نماز جمعه اسلامشهر، واوان، چهاردانگه و احمدآباد کرده‌اند تا در گسترش دامنه این حال و هوای معنوی و عطر دل‌انگیز امام رضا(ع) بیش از پیش نقش‌آفرین باشند.





ولی اله اصغری دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در این خصوص گفت: استقبال کم‌نظیر مردم از ایستگاه‌های چایخانه حضرتی و مشارکت فعال جوانان در برپایی و همچنین خدمت‌رسانی، موجب شده تا برپایی این ایستگاه همیشه در تمام برنامه ها در دستور کار قرار گیرد.
وی عنوان کرد: اکنون و در ایام دهه کرامت هم از ساعت ۱۱ میزبان و پذیرای تمامی مردم در چایخانه و غرفه هایی همچون قرآنی، مشاوره و مددکاری، مشاوره حقوقی، مشاوره سلامت آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان اسلامشهر هستیم.
اصغری افزود: با این حال نیازمند یاری خیرین و مردم همیشه حاضر در صحنه هستیم تا کمک‌های خیرخواهانه‌شان را برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی در اختیارمان قرار دهند.

خروج از نسخه موبایل