نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در آیین شکرگزاری خدمت

whatsapp image 2022 06 12 at 1.07.35 pm

whatsapp image 2022 06 12 at 1.07.35 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ به مناسبتی میلاد با سعادت امام رضا(ع)، خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در جوار مرقد امام خمینی(ره) حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمنی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(حفظه الله) و شهدای گرانقدر آیین شکرگزاری خدمت به این آستان مقدس را برگزار کردند.







علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران در این اجتماع اظهار داشت: در مناطق و شهرستان های استان تهران، ۳۰ هزار خادمیار وجود داشته که امور تکمیل پرونده حدود ۲۰ هزار نفر از آنها انجام شده است.





وی به اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در آیین شکرگزاری خدمت اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف به خصوص در مناطق محروم فعالیت داشته و در حوزه های اجتماعی، محرومیت زدایی، اشتغال و سلامت خدمت می کنند.

وی به جسارتی که به ساحت مقدس امام رضا(ع) شده بود اشاره کرد و افزود: ایران کشوری امام رضایی است و مردم ارادت و عشق ویژه‌ای به حضرت دارند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تصریح کرد: در بیان، کردار و گفتار باید اخلاق رضوی رعایت شود و در برخوردهای اجتماعی نهادینه و گسترش داده شود.

خروج از نسخه موبایل