نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در جشن بزرگ کرامت رضوی؛ اهالی محله باغ فیض میهمان چایخانه حضرت رضا(ع) شدند

whatsapp image 2022 06 10 at 10.14.12 am

whatsapp image 2022 06 10 at 10.14.12 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ مراسم جشن بزرگ کرامت در مقابل آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون باغ فیض در روز متعلق به امام مهربانی ها برگزار شد.



حجت‌الاسلام والمسلمین علی حیدری یکی از خادمیاران کانون تبلیغ دینی و مداحی در این مراسم ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت برای از دست دادن جمعی از هموطنان در حادثه قطار مشهد یزد از خداوند متعال و امام رئوف برای شادی روحشان طلب مغفرت کرد و مختصری در باب علم ائمه و اینکه آیا امامان سلام ما را می شنوند، سخن گفت و به ذکر روایتی از امام صادق علیه السلام که می‌فرمایند «در مورد گفتارتان تقوا پیشه کنید چرا که گفتار شما برای ما آورده می شود» پرداخت.
در ادامه مراسم عبدالرضا گنجی پور خادمیار مداح، بخش مولودی‌خوانی با محوریت ولادت امام رضا(ع) را اجرا کرد و از خادمین امامزادگان با هدیه قاب فرش متبرک حرم امام رضا علیه السلام تقدیر به عمل آمد.
همخوانی «سرود سلام فرمانده» و «سرود عزیزم حسین» توسط همه شرکت کنندگان و به ویژه دهه نودی ها زینت بخش مراسم بود.
وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت، گفت: این مراسم با مشارکت خادمیاران منطقه ۵ و تولیت آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) و پایگاه مقاومت بسیج شهید ناطق نوری برگزار شد.
وی اظهار داشت: خادمیاران درچایخانه حضرت رضا علیه السلام از ابتدای مراسم میزبان میهمانان امام رئوف بودند و از آنان با چای ویژه پذیرایی می کردند.
یزدی به برپایی میزهای خدمت در گوشه این مراسم اشاره و ابراز کرد: مشاوره حقوقی، مشاوره و مددکاری، کانون تعلیم و تربیت و کانون کتاب وکتابخوانی از جمله این میزها بودند که در بخش کتاب و کتابخوانی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اشاعه فرهنگ صدقه کتاب، ۱۹ کتاب با موضوع کلی زندگینامه شهدا به شرکت کنندگان هدیه داده شد.
همچنین در این مراسم به افرادی که با نام‌های معصومه و رضا در بین میهمانان حضور داشتند نیز هدایایی تقدیم شد.
شایان ذکر است، مراسم با پخش صلوات خاصه و نواهای خاص امام رضایی و ورود خادمیاران همراه پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام ، فضای معنوی خاصی پیدا کرد و در خاتمه مراسم نیز، نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه شد.

خروج از نسخه موبایل