نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کاروان خادمیاران رضوی شهریار، جشن دهه کرامت را در شهرک صنعتی جوانزادصباشهر گرفت

whatsapp image 2022 06 09 at 8.14.11 am

whatsapp image 2022 06 09 at 8.14.11 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ مراسم جشن دهه کرامت در شهرک صنعتی جوانزاد صباشهر واقع در شهرستان شهریار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی نوری، امام جمعه شهریار و مسئولان شهری، محلی و جمع کثیری از کارکنان این شهرک برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) همراه بود، اهالی این شهرک صنعتی با ذبح قربانی و گل افشانی به میمنت حضور خادمیاران و همراه داشتن پرچم متبرک حرم امام هشتم، به استقبال برگزاری هر چه بهتر این مراسم معنوی رفتند.
محسن هفته خانگی از خادمیاران کانون خدمت رضوی این شهرستان در این مراسم «دهه کرامت» را دهه حرکت جوانان قلمداد کرد و گفت: زندگی امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) سرشار از الگوهای مبتنی بر حرکت روبه جلو است.
وی ابراز کرد: دهه کرامت فرصتی ویژه برای مردم و مسئولان است تا با توجه ویژه به جوانان در میدان عمل، تأسی از این الگوها داشته باشند تا نهایتا همگان از ثمرات آن بهره مند شوند.
هفته خانگی تصریح کرد: یکی از نگاه های ویژه که مرتبط به این مقوله است در دستورات کلیدی مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال 1401 «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نیز نمایانگر است.
وی ادامه داد: ایشان فرمودند که باید «نگاه ویژه به تولید و تولید کننده» داشته باشیم؛ بنابراین توجه به تولید با محوریت جوانان، اثری دو چندان خواهد داشت.
گفتنی است، این مراسم پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی ناهار با غذای متبرک حضرتی، به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل