نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خادمیاران و خیرین منطقه ثامن تهران، حامی بی‌بضاعتان با الگوی کرامت رضوی شدند

whatsapp image 2022 05 22 at 9.39.52 pm

whatsapp image 2022 05 22 at 9.39.52 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛در آستانه میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) و در دومین چهارشنبه امام رضایی دهه کرامت، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ثامن (هشت) تهران با اهداء کمک های خیرخواهانه و نذورات خود به یاری نیازمندان منطقه شتافتند.
در این راستا با همت خادمیاران رضوی فعال در کانون‌های وقف و بانوان، هزینه تهیه دو راس گوسفند جهت تامین و گوشت قربانی بین تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت این منطقه توزیع شد.

همچنین در اقدام خداپسندانه مشابه دیگری با هدف حمایت از نیازمندان و دلدادگان رضوی، هزینه سفر به مشهد مقدس برای یک زائر اولی تأمین و زمینه زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) فراهم شد.

از آن جهت که در روایات متعددی بر واجب الاطاعه بودن امام هشتم تأکید و به نوعی گفته شده که زائر حضرت رضا(ع) از زوار تمام اولیاء و ائمه اطهار(ع) افضل‌تر و با ارزش‌تر است، اعضای کانون زیارت کانون‌های خدمت رضوی از جمله فعالان در مقایسه با تمامی حوزه‌ها به حساب می‌آیند.

در باب اهمیت زیارت امام هشتم از سلیمان بن حمص نیز نقل است که گفته «از موسى بن جعفر (ع) شنیدم که مى‌فرمود هر کسى قبر فرزندم على را زیارت کند خداوند ثوابى معادل هفتاد حج مبرور به او عطا مى‌فرماید.»

با توجه به سازماندهی انجام شده در کانون‌های خادمیاری رضوی به منظور شناسایی خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت در هر منطقه، خیرین می‌توانند جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به محرومان جامعه به کانون‌های خادمیاری در سراسر کشور مراجعه کرده و کمک‌های خود را در زمینه‌های مورد نظر خود هزینه کنند.

خروج از نسخه موبایل