نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

چایخانه حضرتی بوستان فدک به دنبال انتشار عطر دل‌انگیز رضوی است

whatsapp image 2022 06 08 at 12.28.33 am

whatsapp image 2022 06 08 at 12.28.33 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ ایام دهه کرامت همواره فرصتی معنوی برای اشاعه فرهنگ رضوی بوده و از این جهت فعالان کانون‌های خدمت رضوی و حتی مردم عادی، با هر چه که در توان‌شان است نسبت به برپایی شعائر این ایام کوشا هستند.

بر این اساس خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ثامن (هشت) تهران نیز در کنار برگزاری تمامی ویژه‌برنامه‌ها نظیر «اهتزاز پرچم‌های متبرک حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در میدان نبوت تهران»، «جشن طلیعه کرامت»، «کاروان زیر سایه خورشید»، «دیدار با خانواده‌های شهدا»، «غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا»، «تجلیل از مقام امامزادگان تهران» که از روز ولادت حضرت معصومه(س) در سطح شرق تهران کلید خورده و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، اقدام به برپایی چایخانه حضرتی در محل بوستان فدک کرده‌اند تا در گسترش دامنه این حال و هوای معنوی و عطر دل‌انگیز امام رضا(ع) بیش از پیش نقش‌آفرین باشند.



حسین خلیلی مسئول حوزه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی منطقه ثامن (هشت) تهران می‌گوید که استقبال کم‌نظیر مردم از ایستگاه‌های چایخانه حضرتی و مشارکت فعال جوانان در برپایی و همچنین خدمت‌رسانی، تقریبا باعث شده تا برپایی این ایستگاه همیشه در دستور کار منطقه هشت باشد.

وی عنوان کرد: اکنون و در ایام دهه کرامت هم از ساعت ۱۹ میزبان و پذیرای تمامی مردم در چایخانه بوستان فدک واقع در منطقه شرق تهران، خیابان گلستان بالاتر از مترو فدک هستیم.

مسئول حوزه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی منطقه ثامن (هشت) تهران خاطر نشان کرد: البته در روز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، جشن طلیعه کرامت را میدان نبوت تهران برگزار کردیم و دو پرچم از حرم‌های مطهر حضرت معصومه(س) و علی ابن موسی‌الرضا(ع) را به اهتزاز درآوریم که در حاشیه آن مراسم یک روزه نیز چایخانه حضرتی را احداث کردیم که بسیار مورد استقبال حاضران در جشن قرار گرفت.

خلیلی گفت: با این حال نیازمند یاری خیرین و مردم همیشه حاضر در صحنه هستیم تا کمک‌های خیرخواهانه‌شان را برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی در اختیارمان قرار دهند.

این خادمیار رضوی همچنین مروری بر نحوه برگزاری چایخانه حضرتی در برج میلاد در ایام ماه مبارک رمضان داشت و خاطر نشان کرد: آن تجربه بی‌نظیر بود و شاهد سیل مراجعات مشتاقان و دلدادگان به امام رئوف بودیم و تمامی ظرفیت خادمیاران منطقه هشت تهران نیز برای سرویس‌دهی هر چه بهتر مورد استفاده قرار گرفت؛ همین تجربه را در ایام ماه صفر و شهادت حضرت ثامن الحجج نیز داشتیم.

خروج از نسخه موبایل