نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشن دهه کرامت در مسجد امام محمدتقی(ع) منطقه 14 تهران

whatsapp image 2022 06 08 at 12.24.15 pm

whatsapp image 2022 06 08 at 12.24.15 pm

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ در هشتمین شب برنامه های دهه مبارک کرامت رضوی، مسجد امام محمد تقی(ع) واقع در محله سرآسیاب دولاب منطقه 14 تهران در روز 17 خرداد ماه، میزبان خادمان امام رئوف(ع) و کاروان زیر سایه خورشید، هیئت خدام الرضا(ع) و خادمیاران و یاوران رضوی منطقه 14 تهران و اهالی منطقه بود.





این مراسم با برپایی میزهای خدمت متعدد از جمله مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره حقوقی، مشاوره زنان و مامایی، قرآن خوانی کودکان، هنر(میز خدمت کودکان و نونهالان)، کارآفرینی و اشتغال، در حیاط مسجد همراه بود.
پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تاج الدینی، مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط خادمیار مصطفی حبیبی، آغاز شد.





در ادامه حجت الاسلام و المسلمین تاج الدینی، امام جماعت مسجد و مسئول کانون تبلیغ دینی خادمیاران رضوی منطقه ضمن تبریک اعیاد و دهه کرامت، به خادمان امام رضا(ع) که در قالب کاروان زیر سایه خورشید از مشهد مقدس در مسجد حضور داشتند و همچنین هیئت خدام الرضا(ع) و نمازگزاران مسجد، خیر مقدم گفتند.
در ادامه با ورود پرچم متبرک رضوی توسط خادمان کشیک سه رضوی به صحن مسجد، مراسم با حال و هوای امام رضایی همراه شد. در ابتدا خادم رضوی در سخنانی با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در سخنانی کوتاه اظهار داشت: از حدود پانزده سال قبل کاروان زیر سایه خورشید در زمان تولیت آستان قدس رضوی توسط مرحوم آیت الله طبسی،‌ تشکیل شد و به فضل و کرم امام رئوف(ع) تاکنون ادامه دارد. در سال جاری 65 کاروان رضوی به 31 آستان عزیمت داشتند و 7 گروه نیز در تهران حضور دارند که عیادت از بیماران، ملاقات با خانواده های شهدا و ایثارگران و …، دیدار با هیات های مذهبی و … از جمله برنامه های آنها می باشد.
انتهای مراسم نیز با مداحی و خواندن سرودهای امام رضایی و ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی و زیارت پرچم متبرک رضوی همراه بود.

خروج از نسخه موبایل