نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نتیجه دربی پرسپولیس و استقلال امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، گل های این بازی را علی نعمتی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس و رودی ژستد در دقیقه ۸۱ برای استقلال به ثمر رساندند.
گزارش زنده دربی ۹۸

دقیقه ۸: فرار ارسلان مطهری با شوت او در داخل محوطه جریمه پرسپولیس همراه شد ولی شوت او را احمد گوهری دفع کرد؛ در ادامه کوین یامگا تلاش کرد دروازه را باز کند اما با گوهری برخورد داشت و در ادامه توپ از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه ۱۰: نفوذ کوین یامگا از سمت چپ استقلال وی را در موقعیت خوبی قرار داد که سانتر وی حاصلی برای آبی پوشان به همراه نداشت.

دقیقه ۱۴: سانتر مهدی پور از روی یک ضربه ایستگاهی روی درواره پرسپولیس با دفع ناقص سرخپوشان همراه بود که در نهایت یامگا شوتی را روانه این تیم کرد که راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ارسلان مطهری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد، اما سعید آقایی به وی اجازه نداد تا ضربه نهایی را بزند.

دقیقه ۱۹: نفوذ بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ در نهایت بادخالت مدافعان استقلال منجر به کرنر برای سرخپوشان شد.

دقیقه ۲۱: ارسال وحید امیری و ضربه سر تمیروف موجب شد تا رضا اسدی در شرایط شوت زنی قرار بگیرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: خطا به سود استقلال دقیقا پشت محوطه جریمه یک موقعیت خوب برای این تیم ایجاد کرد که وریا غفوری ضربه را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد که با واکنش گوهری دفع شد.

دقیقه ۲۷: نفوذ امیرحسین حسین زاده از سمت راست و پاس وی برای کوین یامگا استقلال را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت این بازیکن به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و در اختیار گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۰: حسین زاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و توپ را به ارسلان مطهری رساند که شوت مهاجم استقلال در اختیار گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: موقعیت خوب گلزنی برای پرسپولیس که شوت رضا اسدی را حسین حسینی دفع کرد و در ادامه تمیروف نتوانست از موقعیت استفاده کند و توپ را تقدیم حسینی کرد.

دقیقه ۳۵: شوت شرزود تمیروف در موقعیتی خوب از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: حمله استقلال با تاثیرگذاری کوین یامگا و ضربه نهایی ارسلان مطهری از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ (گل اول پرسپولیس به استقلال توسط علی نعمتی): ارسال خطرناک رامین رضاییان از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی نعمتی همراه شد تا دروازه استقلال باز شود.

دقیقه ۴۱: نفوذ یامگا وی را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت وی از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.
گزارش زنده نیمه دوم دربی پرسپولیس و استقلال اسفند ۱۴۰۰

دقیقه ۴۷: اشتباه مدافعان پرسپولیس موجب شد تا ارسلان مطهری صاحب توپ شود اما ضربه مهاجم استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: شوت از راه دور رامین رضاییان از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: نفوذ یامگا از سمت راست بازیکنان استقلال را در شرایط بسیار خوبی قرار داد که ناهماهنگی بین سلمانی و حسین زاده موقعیت آبی پوشان را خراب کرد.

دقیقه ۷۵: توپ گیری حسین زاده از رضاییان وی را در موقعیت خوبی قرار داد اما شوت نهایی بازیکن استقلال دقت و شدت کافی را نداشت و توپ در اختیار گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۷۸: نفوذ سعید آقایی از سمت چپ موجب شد تا وی در شرایط بسیار خوبی قرار بگیرد اما شوت خودخواهانه وی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱ (گل اول استقلال به پرسپولیس توسط رودی ژستد): ارسال از صالح حردانی با ضربه سر رودی ژستد همراه شد تا استقلال به گل تساوی برسد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال پرسپولیسی ها از سمت چپ با ضربه سر مدافعان استقلال و برخورد به حاکد پاکدل به بیرون رفت.

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال در دربی لیگ برتر

با این نتیجه تیم فوتبال پرسپولیس با کسب هفتمین تساوی فصل ۴۹ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول ماند.

تیم استقلال هم با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.

خروج از نسخه موبایل