نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دکترشفیع زاده سرپرست فرمانداری شهرستان شهریار با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه شهر شهریار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، دکترامیر عباس شفیع زاده سرپرست فرمانداری شهرستان شهریار به همراه مداحی معاون ساسی با حضور در دفتر امام جمعه شهریار با حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهریار در حاشیه این دیدار با تاکید بر جایگاه مقدس نماز جمعه و امام جمعه به عنوان پدر معنوی شهرستانها، و همچنین لزوم تقویت مساجد اظهار داشت: مسائل معنوی و فرهنگی توسط ائمه جمعات در تمامی شهر برای ما اهمیت فراوان دارد و تقویت جایگاه مساجد در زمینه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد که این امر میتواند موثر واقع شده و بسیاری از مشکلات را بهبود بخشد.

حجت الاسلام نوری امام جمعه شهریار نیز با ذکر حدیثی از امام رضا(ع)، حل سنگین ترین کارها را جز با داشتن اخلاص ممکن ندانست که در تمامی کارها، باید رضایت الهی و روحیه خدمت به مردم مدنظر باشد تصریح کرد: با وجود اینکه مسائل و مشکلات فراوان وجود دارد اما برای نظام جمهوری اسلامی بن بستی در حل مشکلات وجود ندارد و همانطور که امام راحل در سال ۴۲ تنها بوده و استکبار جهانی در مقابل او ایستاده بود اما با توکل بر خدا و حمایت و همدلی مردم موانع را برداشته و پیروزی را به ارمغان آورد.

خروج از نسخه موبایل