نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه های دهه کرامت منطقه ۵ افتتاح شد

whatsapp image 2022 06 02 at 1.00.33 am

whatsapp image 2022 06 02 at 1.00.33 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت، فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، مراسم جشن دخترانه در بوستان جوانمردان محله شهرزیبا با مشارکت شهرداری و خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ برگزار شد.
جشن دخترانه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. با اجرای مژده لواسانی، گروه کودک حامی، نقالی خواهران سادات مجیدی در وصف ضامن آهو، برنامه های شاد و متنوعی که برای دختران در نظر گرفته شده بود، ادامه پیدا کرد.
قابل ذکر است که سرود سلام فرمانده نیز توسط دانش آموزان مدرسه شاهد حضرت زینب(س) اجرا شد و دختران یکصدا باهم با امام زمان خود عهدی دوباره بستند.
همچنین در حین برنامه با حضور احسان شریفی شهردار منطقه و اقبال شاکری نماینده مجلس و یکی از مادران شهدا از دختران نمونه منطقه با اهدای جوایزی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
شایان ذکر است که خادمیاران از ابتدای مراسم در چایخانه حضرت رضا علیه السلام میزبان میهمانان امام مهربانی بودند و با چای از ایشان پذیرایی می کردند.
گفتنی است با پخش نواهای خاص امام رضایی حال و هوای خاصی بر مراسم حاکم شده بود و در جشن ولادت کریمه اهل بیت(س) و روز دختر دل‌های دختران حاضر در مراسم به سوی حرم و بارگاه امام رضا علیه السلام کشیده شد.
در ادامه یکی از خادمیاران از ایستادن خانمی جلوی چایخانه گفت: از او پرسیدم چیزی شده گفت نه، فقط می خواهم از این چایی برای مادرم که در خانه هست ببرم، دلش از این چایی می‌خواهد، حقیر با هماهنگی خادمیاران چایخانه یک لیوان چای خشک به او تقدیم کردم‌. نگاهم کرد، گفتم چای را دم کن و از این چای به مادرت بده و بگو که مهمان امام مهربانی ها شده ای، باز نگاهی به چایخانه انداخت و دور شد.

خروج از نسخه موبایل