نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکر خادمیاران رضوی از زحمات کادر درمان بیمارستان شهید ستاری قرچک

whatsapp image 2022 05 31 at 9.04.53 am

whatsapp image 2022 05 31 at 9.04.53 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در آستانه دهه کرامت با حضور در بیمارستان شهید ستاری ضمن دیدار با کادر درمان از زحمات ایثارگران بخش سلامت تشکر کردند.
در این دیدا مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در ایام شیوع و همه گیری ویروس کرونا و همچنین قدردانی از تقبل شرایط درمانی محرومین معرفی شده توسط کانون به بیمارستان نظیر شیمی درمانی، آزمایشگاه، زایمان، جراحی و پوکی استخوان توسط پزشکان و کادر درمان این بیمارستان که از یاوران و خادمیاران رضوی شهرستان قرچک نیز می باشند، گفت: خدمت شما در این بیمارستان به منزله خدمت در حرم مطهر و چه بسا بالاتر از آن است چرا که با این کار قلب نازنین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را از خود راضی می کنید. وی گفت: خدمت به خلق خدا از جمله موهبت های الهی است که می باید همگی قدر آن را بدانیم و تمام تلاش خود را در جهت هر چه بهتر انجام دادن آن داشته باشیم.

دربخش دیگری از این دیدار جلسه هماهنگی برنامه های کانون سلامت در دهه کرامت با حضور خادمیاران کانون سلامت و کادر درمان برای خدمت رسانی به محرومان برگزار شد، بیرامی ضمن تاکید بر لزوم خدمت رسانی به محرومان گفت: دهه کرامت برای ما خدام حضرت رضا (ع) مهم ترین ایام سال بوده و لازم است شور و نشاط معنوی و رضوی را با استفاده از کلیه امکانات در دسترس در سطح شهرستان ایجاد کنیم تا عموم مردم علیرغم بودن در قرچک، خود را در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علیه السلام احساس کنند.
رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در ادامه برپایی ایستگاه های خدمت، انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات آموزشی و … را به عنوان بخشی از فعالیت های شاخص کانون سلامت در دهه کرامت برشمرد و خواستار مشارکت جدی خادمیاران و یاوران رضوی کادر درمان شد.

در ادامه نشست هر یک از خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در خصوص هر چه بهتر انجام شدن برنامه های مدون این کانون به ارائه نظرات خود پرداخته و همفکری و تعامل پیرامون هماهنگی فعالیت های این دهه انجام شد.
این برنامه با قرائت دسته جمعی صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط کلیه شرکت کنندگان و تقدیر از کادر درمان با نصب نشان “همه خادم الرضاییم” بر لباس ایشان به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل