نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تمام دستگاهای متولی در ترویج ورزش همگانی مشارکت داشته باشند/تلاش شورای ورزش بر افزایش سرانه های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، جلسه شورای ورزشی شهرستان به ریاست نورالله طاهری فرماندار و باحضور مداحی معاون سیاسی ، هاشم لو رئیس اداره ورزش و جوانان ، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان با بیان اینکه جوانان موتور محرک هر جامعه ای هستند و دستگاه های متولی باید مقوله جوانان را جدی بگیرند؛ افزود: متولی ساماندهی امورجوانان تنها فرمانداری نیست و دستگاه های مختلفی در این زمینه باید پای کار بیایند تا سرانه نشاط اجتماعی در شهرستان شهریار را بالا ببریم.

رییس شورای ورزش شهرستان با اشاره به زمین های با کاربری ورزشی در شهرستان گفت هیچ شهرداری مجاز به تغییر کاربری این اراضی نیست و این امر تخلف محسوب می‌شود.

او در ادامه اظهار داشت: ما در شهرستان جوانان ارزشمندی داریم که نیازمند نگاه ویژه هستند تا این قابلیت و پتانسیل رشد و شکوفا گردد و از رئیس اداره می خواهم پیگیر تامین و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان و رفع مشکلات آنان باشد.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان می بایست با توجه به درجه بندی عناوین صورت گیرد؛ از دستگاه های اجرایی در این خصوص خواست قبل از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان هماهنگی لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

طاهری در پایان گفت: شهرستان شهریار با جمعیت حدود یک میلیون نفر سرانه ورزشی بسیار پایینی دارد که مدیران متولی و ارشد استانی باید چاره اندیشی کنند و با توجه به بالا بودن رشد جمعیتی شهرستان آمار سرانه ها به قدری پایین است که نشان دهنده فاصله زیرساخت‌های موجود با امکانات مورد نیاز است.

خروج از نسخه موبایل