نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ساختمان دادسرای شماره۲شهریار افتتاح شد/ارائه خدمات به ۲۶۰هزار نفر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، ساختمان شماره دو دادسرا شهریار با امکان ارائه خدمات قضائی به جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار نفر روز پنجشنبه در صباشهر افتتاح شد.

رئیس دادگستری شهریار در آئین افتتاح این ساختمان با بیان اینکه سند تحول قضائی برنامه پیش‌روی ما جهت توسعه قضائی است، گفت: این سند راهبردهای مهمی دارد که باید با پیگیری آن، تحقق توسعه قضائی را پیگیری کنیم و رقم زنیم.

رضا کمیلی مقدم با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای مهم سند تحول قضائی، راهبرد تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضائی است، عنوان کرد: این راهبرد را قطعاً باید در شهریار به جهت وسعت و جمعیت قابل توجه این شهرستان تعقیب کنیم.

وی تصریح کرد: با افتتاح ساختمان شماره ۲ دادسرا خدمات قضائی به جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار نفر ارائه خواهد شد.

کمیلی‌مقدم افزود: قطعاً باید در مسیر راهبرد یاد شده در سند تحول قضائی به‌صورت فوق‌العاده تلاش شود و با افتتاح این ساختمان با بیش از هزار متر مربع زیربنا، باید تمام زمینه‌های امنیت در شأن مردم این منطقه را آغاز و تکمیل کنیم.

رئیس دادگستری شهریار با بیان اینکه اتفاق امروز یک مقدمه است، اظهار کرد: تلاش می‌شود ساز و کار ارتقا امنیت این منطقه رقم خورد و فراهم شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر رئیس کل دادگستری استان تهران از حوزه قضائی شهریار و نتایج حاصله از این بازدید گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده، چهار شعبه محاکم را در دست افتتاح داریم و نیروی انسانی لازم با دستور ریاست کل دادگستری استان تهران در حال تأمین است.

کمیلی‌مقدم در پایان با بیان اینکه با توزیع فراوانی وارده به استانداردها نزدیک خواهیم شد، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران قضائی و اداری بیش از ۷۰۰ فقره پرونده از موجودی کسر شد و با افتتاح این مجتمع، بنای ما این است که تکریم ارباب رجوع از مسیر جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان رسیدگی‌ها محقق شود.

خروج از نسخه موبایل