نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افزایش سرانه‌ها در شهریار همت جهادی را می‌طلبد/ مدیران وظایف خود را به دوش دیگران نیندازند

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نورالله طاهری در نشست شورای اداری شهرستان شهریار ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: مهاجرت گسترده طی سال‌های اخیر شهرستان شهریار را در شرایط خاص قرار داده است.

وی به پیگیری‌های خوب مسئولین شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود: مطالبات چندین ساله مردم شهریار مورد توجه قرار گرفته است تا این مطالبات بحق محقق شود.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: دینی که مسئولین به مردم دارند را باید به نحو احسنت ادا کنند و خدمتگزاری را به معنای واقعی به معرض عموم بگذارند.

طاهری به ارتقاء زیرساخت ها در ابعاد گوناگون اشاره کرد و افزود: بار خروشان افزایش جمعیت به شهرستان شهریار، کمبودها را همچنان مملوس کرده است و افزایش سرانه ها متناسب با جمعیت تلاش جهادی را میطلبد.

وی به دغدغه کشاورزان و توجه جهادکشاورزی به مشکلات کشاورزان اشاره کرد و گفت: مسئولین در تغییر قوانین به نفع مردم کوتاهی نکنند و باید نظرات کارشناسی خود را برای جلوگیری از آسیب های مختلف به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

فرماندار شهرستان شهریار ابراز داشت: مسئولین باری را که بر دوش‌شان است را به دوش دیگران نیاندازند و طبق قانون به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

طاهری به بحث داغ ترک فعل مسئولین شهریار به ساخت بیمارستان ۳۰ ساله اشاره کرد و گفت: چرا کلنگ‌‌زنی و ساخت بیمارستان توسط مسئولین قبلی پیگیری نشده است که در حال حاضر موضوع ترک فعل مسئولین فعلی شهرستان شهریار در بحث ساخت بیمارستان داغ شده است.

وی تاکید کرد: استاندار تهران در بازدید میدانی از بیمارستان در دست احداث شهرستان شهریار بر روند تکمیل این مجموعه درمانی تاکید کرد و اعتبارات مورد نیاز به بیمارستان را تخصیص داد.

وی با بیان اینکه تولید امنیت برعهده مردم است گفت: نیروی انتظامی همچون گذشته و با صلابت در حوزه حفظ امنیت تلاش مضاعف کنند و در بحث سرقت‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و مسئولین در بحث نگهداری از تاسیسات شهری اقدام عاجل انجام دهند که متاسفانه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

فرماندار شهریار در پایان به افتتاح ۸۱ پروژه با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به توسعه روستاهای شهرستان در سال‌های اخیر مطلوب بوده است که خدمات متناسبی به روستاها ارائه شده است.

خروج از نسخه موبایل