نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشن پیوند آب و آینه در مصلی شهرقدس برپا شد

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت سالروز ولادت امام علی علیه السلام مراسم جشن عقد و ازدواج زوج جوان در مصلی شهرقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

این مراسم ویژه و پرنشاط با همکاری قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قدس و مجموعه‌های فرهنگی همراهی با سخنرانی، همخوانی و مدیحه سرایی و اجرای برنامه‌های مفرح اجرا شد.

سعید عزیزی، پژوهشگر روانشناسی اسلامی به عنوان سخنران این مراسم ضمن اشاره به ازدواج به هنگام بیان کرد: شناسایی نیاز مرد و زن در زندگی در روابط زوجین حایز اهمیت بوده و موجب استحکام ارتباطات میان اعضای خانواده شده و همچنین ابراز محبت موجب آرامش خانواده می‌‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس به عنوان عاقد مراسم عقد این زوج جوان پیش از قرائت خطبه عقد، اظهار کرد: ازدواج موفق باید از روی آگاهی و شناخت بودن و ازدواجی موفق است که ساده، آسان و به دور از تشریفات و تجملات و به هنگام باشد.

در ادامه مراسم پس از قرائت خطبه عقد و تبریک آغاز زندگی مشترک در این روز خجسته، هدایای تبرکی توسط مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس اهدا و کمک هزینه یک سفر زیارتی به مشهد مقدس با کمک خیراندیشان نیکوکار به این زوج جوان هدیه شد.

خروج از نسخه موبایل