نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکر و قدردانی فرماندار شهریار از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریاربا صدور پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شهریار در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

الطاف خداوندی و درود بیکران بر مردم بيدار و هميشه در صحنه شهرستان شهریار كه همچون گذشته با حضور پر شور و آگاهانه خود برگ زرين ديگری بر دفتر افتخارات اين ملت افزود.

مسئولان باید بر خود ببالند که خدمتگزار مردمی فهیم و شهید پروری چون شما هستند که همواره در هر شرایطی، پای دفاع از انقلاب و حفظ شعائر انقلابی و اسلامی با همه وجود ایستاده اید و ادامه دهنده راه شهیدان هستید.

مردم شریف شهرستان شهریار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب های ۴۳ ساله، پیوند آنها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم تر و ایستادگی در حفظ آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، هر سال عمیق تر از سال قبل می شود و هیچ چیز نمی تواند کوچکترین خللی بر این پیوند وارد نماید؛ مردم نشان دادند که هر چه پلیدی و دشمنی مستکبرین بیشتر باشد ایستادگی آنها در مقابل استکبار قوی تر می شود.

به پاس این حضور سرشار از شور و شعور از همه اقشار مردم در جای جای شهرستان شهریار كه مشتاقانه در مراسم راهپيمایی ۲۲ بهمن با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی حضور يافته و یکی ديگر از حماسه های تاریخی اين مرز و بوم را رقم زدند، صميمانه تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال برای همگان اجر و پاداش الهی و سلامتی و سعادت مسئلت می نمايیم.

خروج از نسخه موبایل