نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هدیه ای از سوی رهبر انقلاب برای محمد کاسبی | واکنش جالب محمد کاسبی به هدیه رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، محمد کاسبی، شنبه ۴ خرداد ۱۳۳۰ در کوچه آبشار خیابان ری تهران متولد شد. یکی از بازیگران پیشکسوت و محبوب مردمی بی شک محمد کاسبی است. محمد کاسبی چندی قبل بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و پس از بهبودی مرخص شد اما متاسفانه محمد کاسبی بدلیل وخامت اوضاع کارش به بیمارستان کشید.
دختر محمد کاسبی درباره وضعیت پدرش گفت: خدا را شکر حال پدر نسبت به روزهای گذشته بهتر است ولی برای سلامت کامل باید صبر کنیم. طی این مدت آب ریه های پدر را کشیده‌اند و بعد از این اقدام، قلب کمی کوچکتر شده و این اقدام برایمان یک امیدواری بود چون قلب کمی خودش را جمع کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از احوال آقای کاسبی جویا شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، چفیه خود را از شانه‌هایشان بر می‌دارند و به نشان یادبود به همراه پیغامی می‌فرستند که؛ به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا می‌کنم.
یلدا کاسبی دختر محمد کاسبی درباره وضعیت پدرش گفت: در حال حاضر به پیوند قلب مصنوعی فکر می‌کنند و قطعا برای این اقدام، باید چند دقیقه‌ای قلب را از کار بیندازند، بنابراین ریسک بالایی است و هرگونه حرکت در حیطه درمان جراحی روی قلب فعلاً به ایست زمانی خورده است. واقعا نمی‌دانیم چقدر زمان ببرد. شاید یک ماه یا ۴۰ روز، فقط باید صبر کنیم و تا زمان ایده آل همچنان پدر تحت نظر پزشکان در سی‌سی‌یو هستند تا قلب به درجه‌ای برسد که دکتر بگوید ریسک کمتر شده و سپس به سراغ پیوند قلب مصنوعی برویم. طی این مدت هم آب ریه های پدر را کشیده‌اند و بعد از این اقدام، قلب کمی کوچکتر شده و این اقدام برایمان یک امیدواری بود چون قلب کمی خودش را جمع کرد.

او ادامه داد: حدود ۱۰۰ روز پیش قلب پدر را آنژیو کردیم، اما متاسفانه به دلیل اینکه ماهیچه‌های قلب فرسوده شده‌اند و طبیعتا بعد از آنژیو، گردش خون و پمپاژ به سختی انجام می‌شود به همین دلیل سطح اکسیژن و فشار خون پایین می‌آید و برای ثابت نگه داشتن و رسیدن به یک شرایط پایدار، پدرم همچنان در بخش سی‌سی‌یو تحت مراقبت است و هنوز پزشک معالج ایشان، دکتر بابک شریف کاشانی به آن شرایط دلخواه نرسیده‌اند. ابتدا قرار بود دریچه آئورت قلب پدر را عوض کنند که شاید اوضاع بهتر شود، اما به علت وضعیت جسمی اش یعنی همین نارسایی شدید قلبی، سن و سال و فاکتور‌های دیگر نمی‌توانند این کار را انجام بدهند.

خروج از نسخه موبایل