نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهره‌برداری از ۸۱ پروژه عمرانی شهریار در دهه فجر / اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به تقاطع غیر همسطح فتح به شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نورالله طاهری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه هشتم بهمن ماه با بیان اینکه مردم به رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و رژیم تا دندان مسلح پهلوی را کنار گذاشتند گفت: انقلاب اسلامی یکی از شاخص ترین انقلاب‌های دنیا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و اکنون وظیفه ما در عصر حاضر پاسداری از انقلاب و ارزشهای آن است تا زمینه این پاسداری را به نسل آینده منتقل کنیم.

فرماندار شهرستان شهریار به اجرای ۲۵۰ برنامه در چهل و سومین بهار انقلاب اشاره کرد و افزود: زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا ، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و نیز برگزاری سالگرد شهادت سردار رشید جنگ تحمیلی شهید حاج یدالله کلهر را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر انقلاب در شهرستان است.

طاهری تصریح کرد: ۸۱ پروژه بهداشتی، صنعتی و تولیدی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و کشاورزی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که ۸۳۵ شغل در این رابطه ایجاد شده است.

فرماندار شهریار از افتتاح ۶ پروژه آموزشی خبر داد و افزود : نهضت مدرسه سازی در شهرستان شهریار آغاز شده است و کسب رتبه برتر آموزش و پرورش برای چهارمین سال متوالی در استان‌تهران گواه این امر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار به افتتاح ۷ پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده در دهه فجر هم اشاره کرد گفت: با اقدامات درون دستگاهی و نیز تعاملات دوسویه که با بنیاد علوی صورت گرفته ، ۱۱ میلیارد تومان وام کم بهره به ۱۸۰ خانوار در شهرستان برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته است.

نوراله طاهری در خصوص پروژه بیمارستان امام خمینی گفت: سال ۱۳۹۶ این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با برگزاری جلسات مکرر و پیگیری های صورت گرفته امروز این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش استاندار محترم مشکلات تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات مرتفع شده و قرارداد تجهیز بیمارستان در حال انجام است و در آینده نزدیک بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری در ادامه سخنان خود به پروژه پل ورودی فتح -شهریار اشاره و بیان کرد: شهرداری تهران ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده است تا این پروژه نیز به اتمام برسد.

وی با اشاره به ساخت ۲۰۰ کارگاه صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی گفت: ۲۵۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی هزینه شده است و زیر ساخت‌های اولیه نیز فراهم شده و این شهرک جایگاه بسیار مهمی را در عرصه تولید و اشتغال در غرب استان تهران رقم خواهد زد.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه ۳۰ مرکز کشت گلخانه‌ای در شهریار برپاشده است تصریح کرد: بخش کشاورزی در شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و امیدواریم با تحقق حق آبه پروژه‌های شهرستان وضعیت بهتری را در این بخش رقم بزنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار توجه ویژه استاندار، مسئولین و دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد تا شاهد توسعه روز افزون دیار سرسبز شهریار باشیم.

خروج از نسخه موبایل