نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام مشترک فرماندار شهریار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نوراله طاهری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار در پیامی به شرح ذیل هفته شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفته و گرامی داشتند.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برای سوق دادن جامعه به سوی توسعه ی پایدار، بوسیله دلسوزان ونخبگان کشور و با ابزاری به نام تعلیم و تربیت، می‌توان موجبات رشد و بالندگی میهن را فراهم آورد. به همین منظوربرای تحقق مشارکت ونظارت عمومی در امر تعلیم وتربیت و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات، برای احداث، تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش وپرورش، همه نهادهای تاثیرگذار بر امر فرهنگ در شورای آموزش و پرورش به مشورت می‌نشینند.

در شهرستان بزرگ شهریار نیز این مهم با کسب رتبه برتر در طی سه سال اخیر همراه بوده است و گره‌گشایی از مسایل و مشکلات آموزش وپرورش به نیت پاک و عزم راسخ عمومی تبدیل شده است که ادامه این همت رفیع، موجبات رشد و بالندگی مضاعف را در پی خواهد داشت.

با گرامیداشت هفته شورای آموزش وپرورش از تلاش ها و همکاری تمامی دستگاه ها دراجرای مصوبات این شورا قدردانی نموده وامیدواریم با اتحاد همگانی و حضور معتمدین ونخبگان این شهرستان دراین شورا، شاهد پیشرفت عملی، تربیتی، فرهنگی و پیشرو در تولید علم وفرهنگ درکشور باشیم.

خروج از نسخه موبایل