نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهریار در جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه غرب استان تهران: اقدامات جزیره‌ای در حوزه‌های فرهنگی مفید فایده نیست/ ۵۰۰ معتاد متجاهر در زنجیره بازپروری قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نوراله طاهری فرماندار شهریار در جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه غرب استان تهران به میزبانی شهریار گفت: ما منکر وجود مشکل در شهرستان شهریار نیستیم اما در شهریاری با ۱ میلیون نفر جمعیت که ۷ استان جمعیت کمتری از این شهرستان دارند، فرهنگ ناهمگون و سرریز مشکلات کشور و پایتخت وجود دارد اما از خوبی‌ها و زیبایی‌ها هم نباید گذشت.

وی افزود: نوع جلسات منطقه‌ای شورای فرهنگ عمومی ابتکار بسیار خوبی است و به نوعی آن هدف شورای فرهنگ عمومی را تسهیل می‌کند.

فرماندار شهریار بیان‌کرد: شورای فرهنگ اگر بخواهد اقدامات خود را اجرایی کند، جزیره‌ای قابل اقدام نیست و با این ابتکار بسیاری از موضوعات قابل اجراست.

طاهری گفت: دامنه شمولیت موضوعات فرهنگی در سطح استان تهران بایستی گسترده‌تر شود و ادارات کل استانی در این زمینه بایستی حمایت و تاکید داشته باشند.

وی ادامه داد: قرارگاه اجتماعی کار بسیار خوبی است که توسط استانداری تهران شروع شده و زنجیره این قرارگاه بحثی است که به آن باید توجه شود تا پاسخگوی نیازهای باشد.

فرماندار شهریار تصریح‌کرد: با تلاش‌های مجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار و همکاری شهرداری‌ها، با اجاره‌کردن ۱۰ کمپ به مدت ۶ ماه تا به امروز حدود ۵۰۰ معتاد متجاهر با حضور در مراکز ترک اعتیاد، در زنجیره بازپروری قرار گرفته‌اند.

خروج از نسخه موبایل