نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام گرامیداشت فرماندار شهریار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.( احزاب/۲۳)

از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

۱۳ دی ماه یادآور واقعه حزن انگیز و سوزناک شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است که قلب تمام ملت ایران، جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا را مالامال از غم فقدان این شخصیت مجاهد و انقلابی کرد.

به راستی که شهادت هنر مردان خداست و هیچ خلعتی جز شهادت زیبنده سردار شهید ما نبود و سالها مبارزه و مجاهدت در راه حق و رویارویی جبهه باطل با روحیه اخلاص، شجاعت و مردم دوستی باعث نفوذ وی در قلب‌ها و آن تشییع باشکوه و میلیونی در شهرهای مختلف شد.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت و درایت خود پرچم جبهه مقاومت را در منطقه مستحکم کرده و با همراهی مجاهدان و مدافعان حرم حکومت تکفیری داعش که دست پرورده آمریکا و استکبار بود را شکست داده و اجازه تعرض دشمنان قسم خورده انقلاب را به خاک کشور نداد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، حق انتقام سخت از مسببان و عاملان این جنایت را در زمان مناسب برای نظام جمهوری اسلامی را حتمی دانسته و انشالله به برکت خون این شهید و با بیداری ملت‌های منطقه دولت تروریست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه بیرون رانده خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل