نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بزرگداشت شهدای محله پونک همراه با متبرک شدن به پرچم حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم یادواره و گرامیداشت ۳۸شهید دفاع مقدس و مدافع حرم محله پونک منطقه ۵ تهران با یاد دو شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده در ایام فاطمیه و چهارشنبه های امام رضایی با حضور خادمیاران، خانواده های گرامی شهدا و اهالی محله بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، حجت الاسلام مرتضوی امام جماعت مسجد بعد از یادآوری مقام و ارزش شهدا و توضیح مختصری در مورد قهرمانی سردار دلها از حاضرین و مقاماتی که در یادواره حضور داشتند تشکر کرد.
راوی مراسم از رشادت ها و خودگذشتگی شهيدان در دفاع مقدس و مدافعین حرم در مکتب شهید سلیمانی سخن گفت. بعد از آن ذاکر و مداح اهل بیت امیر عباسی به نوحه خوانی و ذکر مصیب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت.
در ادامه سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ درمورد شهدا و بزرگی مقام ایشان در نزد خدا و رابطه خوب آنها با خدا سخنرانی کرد و به نقل چند خاطره از سردار مقاومت پرداختند.
با حضور خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۵، پرچم متبرک امام رضا علیه السلام و پخش صلوات خاصه مراسم حس و حالی متبرک به نام امام رئوف گرفت و بدلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی پرچم گردانی و لمس پرچم صورت نگرفت.
شایان ذکر است در آخر مراسم با اهداء لوح هایی مزین به عکس شهید و نمک ونبات متبرک از خانواده‌های شهدا تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس، شهردار منطقه ۵ و اعضای شورایاری نیز در این مراسم حضور داشتند.

خروج از نسخه موبایل